Aletrnátor Ford

Moderátor: Moderátoři

Aletrnátor Ford

Příspěvekod Freedom » sob zář 11, 2010 09:15

Zdravim úspěšně se mi podařilo namontovat alternátor z Forda Escorta a jaký je výsledek??? alternátor má sám o sobě menší řemenici tudíž rychleji rotuje, což má za efekt při příjezdu na semafory nepohasínají světla a dobíjí pořád od doby co to mam namontované maximální spokojenost :) a vřele doporučuji
Uživatelský avatar
Freedom
 
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole

Příspěvekod dmatej » sob zář 11, 2010 10:01

Z jakýho Escorta to je? Aspoň generaci, ... ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Freedom » sob zář 11, 2010 10:26

dmatej píše:Z jakýho Escorta to je? Aspoň generaci, ... ;)

jedná se o escort MK4 xr3i obsah 1,6 8ventil je to poslední hranatá řada z roku 1988
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Freedom
 
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole

Příspěvekod dmatej » sob zář 11, 2010 10:43

A fotky, fotky máš? Bylo nutný něco měnit, nebo to sedí kus za kus? Neumře ten altík, když se VAZ roztočí třeba na 7000 ot.?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Dusan » sob zář 11, 2010 11:57

Nekde som tu daval upravenu remenicu z favorita ktora je mensia..... a da sa namontovaat na origo altik.......
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Štěpán » sob zář 11, 2010 12:18

Stačí použít řemenici z polského fiata 125p. Ten má řemenici menší ( cca o 10mm na průměr ) a pasuje bez úprav na laďáckej altec. :wink:
Štěpán
 

Příspěvekod Freedom » sob zář 11, 2010 13:25

dmatej píše:Neumře ten altík, když se VAZ roztočí třeba na 7000 ot.?

tuto otázku sem si kladl celou dobu když sem to montoval, ále po zprovoznění sem nechal zahřát motor a vytočil ho, nic se nestalo, altík běží a nepřebíjel, co se týče montáže tak fotky sem bohužel nepořizoval, a proč sem zvolil tento alternátor?? napadlo mě nejdřív dát na svůj origo menší řemenici to ano, ale tento alternátor se nezničí ani když odpojíte baterku za chodu motoru, jako se mi povedlo u mého vozu když sem měl vybytou baterii a startoval na bratrovu a pak chtěl přehodit baterky, proto zvolen altík ford kdyby se to náhodou muselo někdy opakovat ta manipulace s bateriema, a popis montáže??? altík je odlišnej má širší spodní úchyt tudíž se musí naměřit aby byl v ose řemenicí podle toho vyrobit podložky na vymezení druhá věc má altík jinej horní držák, ten se musel odbrousit jelikož díky menší řemenici a vybráním vhodného řemenu (kratšího) docházelo k tomu že altík drnčel o přední nosník, ujel sem s tim už kolem 1500km a vše v poho v jakýkoliv rychlosti
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Freedom
 
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole

Příspěvekod Dusan » sob zář 11, 2010 15:40

Neviem ale ked so misel na zraz do ceska tak par hodin ten altik tocil 5000-5500 nejaku dobu aj 6000 otacok s mensou remenicou a vydrzal...takze nebal bych se toho.
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků