http://en.wikipedia.org/wiki/Watt's_linkage
Ma to uz niekto?
WATTOV PRIAMOVOD
Moderátor: Moderátoři
- miro263
- Příspěvky: 421
- Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
- Bydliště: Horehronie
- Kontaktovat uživatele:
WATTOV PRIAMOVOD
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tyjo hezke, jak se da lehce zabranit uskakovani prdele na spatnem povrchu v zatackach.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
On ten přímovod taky nevede úplně přímo. Vyčíslil někdo, že odchylka ve vedení origo panhardky je horší než odchylka wattova přímovodu z těch fotek? Jinak když už vylepšovat zadní nápravu, tak bych uvažoval o cestě pevného difu a kloubových hřídelů. Kvůli smenšení neodpružených hmot. To by mohlo být užitečné.
Prostě implantovat vhodnou nápravu z auta, které ji mělo vyřešenou opravdu dobře a +- by pasovala...
Co je to na posledním obrázku? A jak to má řešený náhon?
Prostě implantovat vhodnou nápravu z auta, které ji mělo vyřešenou opravdu dobře a +- by pasovala...
Co je to na posledním obrázku? A jak to má řešený náhon?
tuhle věc má na zadku ALFA... zde v českém jazyce http://cs.wikipedia.org/wiki/Watt%C5%AF ... C3%ADmovod
- oto911
- Příspěvky: 92
- Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
zaujímave
Vcerajsok je historia, zajtrajsok je Zahada, a dnesok je Dar.
1x Renault 19 1.4e
1x 2101 1200 K.O.
1x 2107 1500
http://oto911.rajce.idnes.cz/lada_M_power/#album
1x Renault 19 1.4e
1x 2101 1200 K.O.
1x 2107 1500
http://oto911.rajce.idnes.cz/lada_M_power/#album
Já to měl na své Alfě 75... Je to parádní věc zadek se téměř nevychyluje, jenže ta to má na nápravě v které drží převodovka a z toho plyne, že je neodpružená hmotnost obrovská... Je to proto, že je to auto převážně na okruhy a tam to nevadí ba naopak je tam nízko těžiště... a když se podíváš na síly při průjezdem zatáčkou, jsou rovnoměrné at jedeš do prava, nebo do leva... U pandharské tyče to tak není...