WATTOV PRIAMOVOD

Moderátor: Moderátoři

WATTOV PRIAMOVOD

Příspěvekod miro263 » pát zář 10, 2010 16:00

BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Příspěvekod Atex » pát zář 10, 2010 17:32

Tyjo hezke, jak se da lehce zabranit uskakovani prdele na spatnem povrchu v zatackach.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod MartasBrno » pát zář 10, 2010 17:34

On ten přímovod taky nevede úplně přímo. Vyčíslil někdo, že odchylka ve vedení origo panhardky je horší než odchylka wattova přímovodu z těch fotek? Jinak když už vylepšovat zadní nápravu, tak bych uvažoval o cestě pevného difu a kloubových hřídelů. Kvůli smenšení neodpružených hmot. To by mohlo být užitečné.
Prostě implantovat vhodnou nápravu z auta, které ji mělo vyřešenou opravdu dobře a +- by pasovala...

Co je to na posledním obrázku? A jak to má řešený náhon?
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod rosta » pát zář 10, 2010 18:40

tuhle věc má na zadku ALFA... zde v českém jazyce http://cs.wikipedia.org/wiki/Watt%C5%AF ... C3%ADmovod
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod oto911 » úte zář 21, 2010 06:26

zaujímave :P
Vcerajsok je historia, zajtrajsok je Zahada, a dnesok je Dar.
1x Renault 19 1.4e
1x 2101 1200 K.O. :(
1x 2107 1500

http://oto911.rajce.idnes.cz/lada_M_power/#album
Uživatelský avatar
oto911
 
Příspěvky: 92
Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Feiky » stř zář 22, 2010 20:36

Já to měl na své Alfě 75... Je to parádní věc zadek se téměř nevychyluje, jenže ta to má na nápravě v které drží převodovka a z toho plyne, že je neodpružená hmotnost obrovská... Je to proto, že je to auto převážně na okruhy a tam to nevadí ba naopak je tam nízko těžiště... a když se podíváš na síly při průjezdem zatáčkou, jsou rovnoměrné at jedeš do prava, nebo do leva... U pandharské tyče to tak není...
Feiky
 
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků