Stránka 4 z 4

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 16:58
od uha2324
jeste k barve bloku motoru
2106 mela blok snad vzdy modry
2103 a 2101 nenabarveny blok
21011 nevim
a videl jsem i 2103 s bezovym blokem, vypadalo to jako orginal, ale kdo vi.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 17:43
od Laďuša
Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 18:42
od Luky
Laďuša píše:Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.

Ale to je vůz majitele, který viděl, jak se to dělá na Kubě, to bych nebral vážně :lol:

Teď k věci...u 21011 jsem viděl vždy jen modrý blok :idea:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 19:52
od valda1971
Standart u klasik je motor 1200 a 1500 šedý blok (ne nenatřený), a 1300 a 1600 modrý blok.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 20:12
od Vašátor
Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.

Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 :!: V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.

A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103 :P

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 20:57
od Cory
Remenova 1300 je seda :mrgreen:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 21:11
od uha2324
nekde jsem cetl ze ty prvni vozy s pristrojovkou 2101 si mohli koupit jen zamestnanci. takze mozna opravdu prvni vuz pro volny trh (asi s poradnikem :-) ) byl vyroben az v roce 1973 :-) jak psal Valda, zalezi na zdroji. kdo vi... muzeme tedy rikat ze 2103 se zacala vyrabet na prelomu roku 1972-1973 :-) a pravdu meli vlastne vsichni.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 21:27
od Vašátor
Já bych zahájení výroby s prodejem nepletl. To je úplně něco jiného.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 22:49
od Jimmi
Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám... :roll:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 09:53
od robjan
Taky přispěji do mlýna :D
Mám 011 s šedým blokem a je to origoš... Asi zrovna soudruhům došla barva :rolleyes:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 11:39
od Liftback
ta klepšie farba ako hajzlák že 8) :lol:
mám u suseda na dvore takú čokoládovú, kuknem jej pod kapotu čo tam má za coloru

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 20:00
od Vašátor
Jimmi píše:Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám... :roll:

Ty asi nebudeš normální chlap. Ty asi rozeznáváš víc jak 16 druhů barev :D Každopádně souhlas, ona to přímo šedá není. Je to takový mix šedé, modré a zelené. Zkráceně blok šedý :mrgreen:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2018 14:30
od Sid
Vašátor píše:Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.

Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 :!: V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.

A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103 :P

Tak to potom ten ročník 1972- úplne prvé kusy budú tie, ktoré boli zachytené na jednom prospekte (Volga 24 a väz 2103-novinky)a v živote som takú 1500 vku nevidel. Zato po takej špeciality túžil. Na foto bola len zvonka, zato volant 2101 s chrom. obručou bol neprehliadnuteľné. Zadné svetlá boli otočené hore nohami. Predné čelo plné, ktoré pretrvalo do roku 1973. A marí sa mi, no niesom si istý, že aj vonkajšie spätné zrkadlo bolo inakšie. Nemá niekto fotografie tohoto dočasného prevedenia?

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2018 23:21
od uha2324
nejak tak to bude, ale otazka je zda vsechny ty docasne veci byly na vsech autech z roku 1972.... kup si casopisy SM a Automobil z let 1972 - 73, tam par fotek nekde je, treba ta 2103 s volantem z 2101, nebo ty kapkovite zpetna zrcatka vepredu na blatniku, atd..myslim ze ty docasne modely byly ruzne a dnes jiz tezko zjistime specifikace vsech variant techto vozu vyrobenych v roce 1972.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2018 18:21
od Vašátor
Na tomto příkladu je krásně vidět, že o ničem se nedá 100% tvrdit, že to tak z výroby nebylo.