Stránka 3 z 4

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2018 14:12
od Viko
Vyšší blok od nižšieho ja nerozpoznám a to sa žigulom venujem 4 roky. Proste bych zbrúsil typ a číslo a hodil to tam.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2018 14:36
od valda1971
Na první pohled je kratší nalévací hrdlo oleje, prostě celkově je motor vyšší, ani tam nemohou být křídlové matky filtrboxu. Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2018 16:35
od Cory
Vyssie bloky maju zo strany vyfuku vyztuhy :P

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2018 08:05
od Luděk Musil
valda1971 píše:... . Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?
A to by ještě tím STK musely projíždět 2 žiguly těsně za sebou (menší a větší kubatura) a technik by se musel zaměřit na "stavbu motoru" a ne pouze na vyražené číslo na bloku.
Ano, jsou jisté rozdíly ve stavbě, ale kubaturu na první pohled nepoznáš. A ani jako odborník na Ladamotory nepoznáš rozdíl mezi 1,3 a 1,6 v řemenové 2105 ... stačí dát vyšší kliku, kratší ojnice a nemusíš ani vrtat :idea: . L.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2018 08:42
od Cory
Ani kratsie ojnice nemusia byt. Dokonca sa da spravit az 1,9

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2018 20:07
od Vašátor
valda1971 píše:Na první pohled je kratší nalévací hrdlo oleje, prostě celkově je motor vyšší, ani tam nemohou být křídlové matky filtrboxu. Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?


A vidíš Valdo, ani tohle není přesné rozpoznávací znamení, protože první 2103 měly nalévací hrdlo vysoké (stejný ventil dekl jako 2101) a křídlové matky starého provedení se tam bez problému vejdou :-) (jsou nižší)

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2018 20:17
od Laďuša
První 2103 sahají až do roku 1979? :lol:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 15, 2018 21:52
od Sid
Prvé 2103 siahajú do roku 1973. Čo sa týka EK a STK, takpodľa metodiky sa farba motora nekontroluje. Kontroluje sa typ motora. Pokiaľ je nečitateľný, alebo sa k nemu nemožno dostať, použije sa nepriama identifika’cia. Tá spočíva v porovnaní týchto údajov podľa predpisu k danému vozidlu so skutočnosťou:
- koncepcia
-počet valcov
-druh paliva+ čím tam nieje zabudovaný nezapísaný alternatívny pohon
-spôsob prípravy zmesi
-druh emisného systému
To je všetko.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pon dub 16, 2018 13:01
od Vašátor
Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.

Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pon dub 16, 2018 13:05
od valda1971
Vašátor píše:
Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.

Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.

Že se v r.1973 začly vyrábět.......

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pon dub 16, 2018 13:11
od Vašátor
valda1971 píše:
Vašátor píše:
Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.

Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.

Že se v r.1973 začly vyrábět.......

No, prave ze se začaly vyrábět v roce 1972.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2018 21:18
od Sid
1500 vky vyšli už v 1972????

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2018 22:30
od valda1971
Sid píše:1500 vky vyšli už v 1972????

Dle jistých pramenů 1973, ale hádat se nebudu - není to můj styl :)

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 07:11
od uha2324
staci kouknout do bible ala Tuma. 2103 se zacaly vyrabet v roce 1972, ale vyrobilo se jich jen par kusu (rekl bych treba devet tisic, no vsak mate Tumu pro presnejsi udaje). velkoseriova vyroba se poradne rozbehla az v roce 1973. k nam se 2103 zacala oficialne vozit v roce 1973. mluvime o vyrobe pomoci velkoserioveho naradi a na finalni vyrobni lince v Togliatti. jen aby me zde nekdo zase nenapadl ze prvni 2103 se vyrobila v Italii :-) - to je dost pravdepodobne, ale slo o prototyp, vyse pisu o seriove vyrobe.
info o vysce nalevaciho hrdla je zajimave. je fakt ze na Ziguliku z roku 1973 mam kridlove matky, do ted jsem myslel ze je tam dal majitel auta kvuli zjednoduseni udzby.
s Vasatorem bych moc nepolemizoval :-) Vasek vi.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 10:36
od Vašátor
O výrobě 2103 v roce 1972 pise ve své knize i pan Tuček.