Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: ned črc 25, 2010 20:41
od ger007
ja netvrdim ze to nejde, ale pokial by si chcel vyrobit zavodnu prevodovku z rovnymi zubami, co bude zavijat jak 34 rocny troljebus pred prvou generalkou tak sa slusne nedoplati

PříspěvekNapsal: ned črc 25, 2010 20:44
od wlken
No,odladěná převodovka je super,ale nedostatek točáku asi nenahradí.-) Víc síly z motoru chci hlavně proto abych nemusel tolik kvedlat šaltrpákou,což u veteránu jako je žigul není zrovna žádný požitek a taky abych nemusel motor v běžných situacích vytáčet do mrtva,což taky není zrovna požitek pro cestující uvnitř:-) Ale ponechme teoretické aspekty mého rozhodnutí a věnujme se spíše těm praktickým věcem.-)

PříspěvekNapsal: ned črc 25, 2010 21:01
od ger007
stihacku z toho nikdy nespravis aniz by ti neubil komfort cestovania, zalezi co od toho chces, zalezi od toho po akych cestach sa to bude pohybovat

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 18:45
od drobcek9215
[ Bude na to stačit 1600ccm nebo mám shánět blok 2106 a převrtat na 1,7?[/quote]



zozen piesty 2105 daj prevrtat blok 2103 :P

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 20:35
od Luděk Ondrůch
drobcek9215 píše:[ Bude na to stačit 1600ccm nebo mám shánět blok 2106 a převrtat na 1,7?




zozen piesty 2105 daj prevrtat blok 2103 :P[/quote]
Proč převrtávat na 1,7 když tento blok existuje?

PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 20:41
od Cory
Luděk Ondrůch píše:Proč převrtávat na 1,7 když tento blok existuje?


Ked prevrtas blok 2103, dostanes 1,6. ale nic to nemeni na tom, ze ten tiez existuje.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2016 07:40
od fishbone.v
Jak to nakonec dopadlo s tou prestavbou jestli jsem tak smely? :mrgreen:

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2016 09:02
od radek mb
Vzhledem k tomu, že příspěvek je starý 5 let, tak nijak.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pát bře 30, 2018 18:16
od comforin2101
Nechci otvirat další vlákno bude poznat motor 1600 v 2101 kde byla 1.2 ka ?

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: pát bře 30, 2018 20:07
od Michal2101
Rozhodně ano,rovnou ho dej v kombinaci s pětistupnovou převodovkou a budeš spokojený.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2018 11:12
od comforin2101
Ptal semse zda to půjde poznat na stk motor 1600 v 2101 odpověd rozhodně ano ?

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2018 11:14
od Panthymaeus (Honza)
comforin2101 píše:Ptal semse zda to půjde poznat na stk motor 1600 v 2101 odpověd rozhodně ano ?

Pro neznalého ne (pokud si nepřečte typ)

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2018 11:49
od Michal2101
Tak to jsem špatně pochopil otázku. Příště by to chtělo lépe formulovat dotaz.

Laik a neznalec Lady to na první pohled nepozná. Druhý pohled a pihled na vyražené cislo na boku uz vse prozradí. Ale,číslo se da pretuknout.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2018 13:49
od valda1971
comforin2101 píše:Ptal semse zda to půjde poznat na stk motor 1600 v 2101 odpověd rozhodně ano ?

Neznalý to nepozná, znalý ANO. Blok 1600 je modrý (dá se přestříkat) a je vyšší a s tím neděláš nic. A být to nesmí - snad jen obráceně, ale to není předmětem dotazu.

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2018 13:53
od Luděk Musil
Když přerazíš číslo na bloku a barva zůstane , tak věřím tomu, že 99% techniků z STK to nepozná. L.