Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Moderátor: Moderátoři

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod uha2324 » čtv dub 19, 2018 16:58

jeste k barve bloku motoru
2106 mela blok snad vzdy modry
2103 a 2101 nenabarveny blok
21011 nevim
a videl jsem i 2103 s bezovym blokem, vypadalo to jako orginal, ale kdo vi.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Laďuša » čtv dub 19, 2018 17:43

Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Luky » čtv dub 19, 2018 18:42

Laďuša píše:Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.

Ale to je vůz majitele, který viděl, jak se to dělá na Kubě, to bych nebral vážně :lol:

Teď k věci...u 21011 jsem viděl vždy jen modrý blok :idea:
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
Luky
 
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod valda1971 » čtv dub 19, 2018 19:52

Standart u klasik je motor 1200 a 1500 šedý blok (ne nenatřený), a 1300 a 1600 modrý blok.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » čtv dub 19, 2018 20:12

Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.

Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 :!: V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.

A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103 :P
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Cory » čtv dub 19, 2018 20:57

Remenova 1300 je seda :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod uha2324 » čtv dub 19, 2018 21:11

nekde jsem cetl ze ty prvni vozy s pristrojovkou 2101 si mohli koupit jen zamestnanci. takze mozna opravdu prvni vuz pro volny trh (asi s poradnikem :-) ) byl vyroben az v roce 1973 :-) jak psal Valda, zalezi na zdroji. kdo vi... muzeme tedy rikat ze 2103 se zacala vyrabet na prelomu roku 1972-1973 :-) a pravdu meli vlastne vsichni.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » čtv dub 19, 2018 21:27

Já bych zahájení výroby s prodejem nepletl. To je úplně něco jiného.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Jimmi » čtv dub 19, 2018 22:49

Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám... :roll:
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod robjan » pát dub 20, 2018 09:53

Taky přispěji do mlýna :D
Mám 011 s šedým blokem a je to origoš... Asi zrovna soudruhům došla barva :rolleyes:
Lada Vaz 21011 (1975)
Uživatelský avatar
robjan
 
Příspěvky: 110
Registrován: úte lis 28, 2017 10:24
Bydliště: Praha

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Liftback » pát dub 20, 2018 11:39

ta klepšie farba ako hajzlák že 8) :lol:
mám u suseda na dvore takú čokoládovú, kuknem jej pod kapotu čo tam má za coloru
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 2311
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné Slovensko

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » pát dub 20, 2018 20:00

Jimmi píše:Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám... :roll:

Ty asi nebudeš normální chlap. Ty asi rozeznáváš víc jak 16 druhů barev :D Každopádně souhlas, ona to přímo šedá není. Je to takový mix šedé, modré a zelené. Zkráceně blok šedý :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Sid » ned dub 22, 2018 14:30

Vašátor píše:Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.

Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 :!: V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.

A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103 :P

Tak to potom ten ročník 1972- úplne prvé kusy budú tie, ktoré boli zachytené na jednom prospekte (Volga 24 a väz 2103-novinky)a v živote som takú 1500 vku nevidel. Zato po takej špeciality túžil. Na foto bola len zvonka, zato volant 2101 s chrom. obručou bol neprehliadnuteľné. Zadné svetlá boli otočené hore nohami. Predné čelo plné, ktoré pretrvalo do roku 1973. A marí sa mi, no niesom si istý, že aj vonkajšie spätné zrkadlo bolo inakšie. Nemá niekto fotografie tohoto dočasného prevedenia?
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod uha2324 » ned dub 22, 2018 23:21

nejak tak to bude, ale otazka je zda vsechny ty docasne veci byly na vsech autech z roku 1972.... kup si casopisy SM a Automobil z let 1972 - 73, tam par fotek nekde je, treba ta 2103 s volantem z 2101, nebo ty kapkovite zpetna zrcatka vepredu na blatniku, atd..myslim ze ty docasne modely byly ruzne a dnes jiz tezko zjistime specifikace vsech variant techto vozu vyrobenych v roce 1972.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » pon dub 23, 2018 18:21

Na tomto příkladu je krásně vidět, že o ničem se nedá 100% tvrdit, že to tak z výroby nebylo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků