Zapalování které soudruzi SSSR určitě neznají

Moderátor: Moderátoři

Dobrý nádad????

Anketa končí za úte srp 03, 2010 12:09

perfektní
1
9%
ujde
2
18%
blbost
8
73%
 
Celkem hlasů : 11

MSD

Příspěvekod patmat1928 » pát črc 02, 2010 19:35

Když jsem jen tak brouzdal po internetu,tak jsem objevil něco zajímavého.
Zapalovací cívku MSD Blaster 2.Zarazily mě ty údaje:
Transformační poměr: 100:1
Primární rezistence: .7 OHMS
Sekundární rezistence: 4.5K OHMS
Indukčnost: 8 mH
Maximální napětí: 45.000 voltů
Špičkový proud: 140 mA
Spark délka: 350 uS

45000 voltů je trochu moc,nebo ne???
Made in USA,cena asi 800-900 kč. :lol:
Přílohy
5478203_L.jpg
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod vintera » pát črc 02, 2010 19:43

já měl v prví ladě cívku ze starýho spartaka, protože se mi nechtělo utrácet a jak jezdila, nebýt panství koroze, tak jezdí pořád. Cívku jsem si schoval.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod MartasBrno » sob črc 03, 2010 00:30

Myslím, že kdyby uměli rusi natisknout taky takovou samolepku, byli by ne stejné příčce popularity...

Mimochodem, není potřeba, jen tak náhodou, koupit od té firmy i další součásti zapalovacího systému? Aby měly dostatečnou izolační pevnost nebo tím taky životnost... A svíčky samozřejmě... Třeba už jinde zmíněný Brisk udává charakteristiky svých svíček do kolika kV?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Dusan » sob črc 03, 2010 21:44

no ako pozeram odpor primaru tak kladivko to zapne len raz :D...a nasledne cela cievka zhori ..ked zabudnes vypmut kluc pripadne saroztav ipri volnobehu :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Zapalování které soudruzi SSSR určitě neznají

Příspěvekod patmat1928 » ned črc 04, 2010 12:09

Lada Tuning!!! :twisted:
Přílohy
msd6a.gif
msd6a.gif (7.51 KiB) Zobrazeno 2316 krát
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Zapalování které soudruzi SSSR určitě neznají

Příspěvekod patmat1928 » ned črc 04, 2010 12:16

Obrázek komplet zapalování. :P
Přílohy
CIMG1291Small.jpg
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Zapalování které soudruzi SSSR určitě neznají

Příspěvekod patmat1928 » ned črc 04, 2010 12:24

komplet zapojení + vše ostatní v angličtině,jak jinak.
Přílohy
6series.pdf
(1.75 MiB) 182 krát
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » ned črc 04, 2010 12:24

Nemas o tomhle bazmeku uz jine tema? Ja myslim ze ano. Tak tu laskave nerob bordel.

[ Komentář přidal: Laďuša: ne červenec 04, 2010 15:04 ]
A nepiš mnohonásobný příspěvky!
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Zapalování které soudruzi SSSR určitě neznají

Příspěvekod patmat1928 » ned črc 04, 2010 18:51

Nevíte někdo kolik mají standartní zapalovací kabely odpor????
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned črc 04, 2010 21:12

Otázkou je co je standardní? Měděné kabely mají odpor velice blízký nule. Uhlíkové kabely mají baj voko 1000 Ohmů na metr délky, záleží od výrobce, provedení kabelu ... .

Jinak by mne zajímalo co sleduješ těmi všelijakými tuningo-tuzingovými či případně zbytečně drahými komponentami, kterými nás tady masíruješ. To chceš cpát do Lady?

A co se týče těch soudruhů co to "neznali". Bezkontaktní zapalování se montovalo již do Samar a pak migrovalo i do posledních karburátorových krabic. Třeba co se týče cívky pro ty bezkontakty, tak nebudeš tomu věřit, ale má stejné parametry jako ta "tvá" líbivě zmalovaná. Jen jaksi soudruzi necítili tu potřebu někoho oblbovat, tak ji nechali v barvě kovu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod ger007 » ned črc 04, 2010 21:36

teda neviem aky stavas motor, ani ako cenovo vychadza toto tutok, ale na seriovke to tak hovno spoznas, ak chces zvysit vykon na seriovke tak tam daj bezkontakt od coryho z UA nech ti tu sam napise kolko to vychadza a po probleme
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Cory » ned črc 04, 2010 21:42

65€
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Sid » ned črc 04, 2010 23:25

Ja tomuto vynálezu neviem povedať inak, ako zbytočne vyhodené peniaze. Určite ti to po namontovaní onoho vynálezu to lepšie nepôjde.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků