Příprava směsi

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Laďuša » pát črc 02, 2010 10:31

Ono výkon asi jaksi nezávisí jenom na karbecu, to by pak byly velký motory, nedejbože jejich úpravy, zbytečný. Sám benzín to nespasí...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod vintera » pát črc 02, 2010 10:53

počtem komor karbu mnoho nezmůžeš, karb je až na posledním místě úprav, nejprv úpravy samotného motoru a až potom hledání odpovídajícího krmení. Jednoduše to vysvětlím, když chci na poli zasít vojtěžku a připravit dostatek sena (krmení), nejprve se podívám kolik mám ve stáji prasnic (motor co bude ten benzín žrát) a o kolik jsem reálně schopen zvýšit stavy oprasením ( zvýšení objemu motoru a pod). Podle toho určím kolik budu potřebovat sena (benzínu) a určím velikost pole (karbu). Naopak to nefunguje. Začínáš od konce, nedovedu si představit jak přizpůsobuješ motor a vlastně celé auto k jednomu karbu určenýmu jak píšeš na motor 3500cm, který se ti líbí, protože je americkej. Takže proti gustu žádnej dišputát. :lol:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod patmat1928 » pát črc 02, 2010 11:09

Já vám rozumím co tím myslíte. :D
Na Ladu se to prostě nehodí.Kdybych to tam chtěl dát,tak bych do toho musel vrazit plno pěněz a to já nemám.
To by bylo: kovaná kliková hřídel,ojnice,písty....(nebo alespoň vyleštit)
těsnění pod hlavou nějaké kvalitnější na vyšší tlaky
ventily plněné sodíkem(nebo vyleštit-sníží se mechanické namáhání a napékání)
snížit hlavu válců,ostřejší vačka,větší kanály,silnější ventilové pružiny.....
silnější olejové,vodní čerpadlo(hlavně lepší chladič+chladič oleje)
sportovní sací potrubí na míru,Holley 2300 karburátor,filtr KN,náporový scoop
.................atd(ještě by toho bylo hodně,ale nechci moc rozepisovat),nehledě na
STK. :evil:
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod vintera » pát črc 02, 2010 11:32

heuréka :wink: :idea:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příprava směsi

Příspěvekod patmat1928 » pát črc 02, 2010 11:40

Co tím myslíš -heuréka- ???????
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod vintera » pát črc 02, 2010 11:43

vítězství rozumu nad emocema, jinak prostuduj si forum, tady je tolik informací a praktickech zkušeností, že až vše poctivě pročteš, což bude chvíli trvat, získáš jiný pohled na svět úprav a jejich reálný dopad na auto a tvoji kapsu a vlastně tvůj život. Čti a čti a pak reálně zvaž své potřeby v souladu s možnostmi. Budu ti držet palce. :wink:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příprava směsi

Příspěvekod patmat1928 » pát črc 02, 2010 11:53

Thank!!! :D
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Re: Příprava směsi

Příspěvekod JmJ » pát črc 02, 2010 13:14

patmat1928 píše:Co tím myslíš -heuréka- ???????


davas ve skola malo pozor:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Archim%C3%A9d%C3%A9s
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příprava směsi

Příspěvekod patmat1928 » sob črc 03, 2010 09:25

Mám novej nápad.Co takhle nechat starej karburátor,jenom ho maximálně přetryskovat.
Poté vyříznout do kapoty díru jako vrata a použít náporový scoop s klapkami?????? :lol:
Přílohy
mrg-6651b_w.jpg
large7223.jpg
patmat1928
 
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob črc 03, 2010 10:18

:hrob:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod MartasBrno » sob črc 03, 2010 12:06

Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu? :wink:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod radek mb » sob črc 03, 2010 12:56

MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?


Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo? :D
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Jelen » ned črc 04, 2010 19:52

radek mb píše:
MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?


Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo? :D

A nejste sami :-D

Jen tak mimochodem, poměr benzínu a vzduchu je, jak psal standa opravdu 1:14 a karburátor na ladu je spočítanej celkem solidně, teda aspoň na sériovou. Kdybys měl úpravy, pak se dá přemýšlet o jiném karbu, ale takhle to nemá cenu. Mimochodem, podobnej karburátor (alespoň vzhledově, co máš na obrázku) vyráběj rusové a celej systém na žigula se jmenuje PEKAR. Je u toho bezkontaktní zapalování, stejné, jako dodává Cory a karburátor mi celkově přijde podobnej, jako K-151. Prý to umí divy. Viděl jsem to ve větším ve Volze 24 a prý to zvedlo výkon a snížilo spotřebu Je fakt, že to jelo pěkně. V žigulu jsem to viděl jen stacionárně.
Naposledy upravil Jelen dne čtv led 01, 1970 01:00, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Hurikán » ned črc 04, 2010 20:56

patmat1928, Poznámka moderátora:

Ušetri nás prosím těch svých rozprávkových veľavraných príspevkov. Kto to tu má čítať?! Takové nesmysly. :roll: Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš srandu. Jestliže jde o první případ, tak si NEJDŘÍV PROČTI POŘÁDNĚ TOTO FÓRUM a teprve POTOM SE PTEJ! V případě druhé možnosti běž jinam, bo tady na takovou "srandu" nejsme zvědaví.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Ivo » ned črc 04, 2010 21:12

Asi takhle. Já být patmatem1928, koupil bych nějakou silnou ameriku a kladívkem bych zkusil co nejvíc doklepat tvary do vzhledu žigula. Myslím si že by to bylo jednodušší i levnější.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků