Cory píše:JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
Myslim ze Niva ano.
ok, tak dobre, maji sanci
Moderátor: Moderátoři
Cory píše:JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
Myslim ze Niva ano.
JmJ píše:A me tak napada, ze pokud chce nekdo je klasickym SPi vazem smerem na vychod, tak musi pocitat s tim, ze vstrik, zapalovaci modul, cerpadlo a patricne snimace tam nesezene. Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
Hurikán píše:S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu
Cory píše:a to mam 1,3
Hurikán píše:Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu
Po prologu Brno - Snina.
JmJ píše:Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.
Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.
Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
popest píše:Není to už trošku stupidní?? To raději rovnou jeďte 2 autama.
Hurikán píše:V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.
ger007 píše:mno ja by som si urcite nechal el. vetrak, ale dodelal by som si tam spinac aby som si to mohol paralelne zopnut vtedy kedy by som potreboval,
jednoznacne doporucujem dekel pod olejovu vanu !, v Tumovi je navod na jeho vyrobu (nic zlozite pokial si aspon trocha mechanicky zrucny) inac ho zozenes na UA za par facek,
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků