Podvozek, chlazeni a vzduchovy filtr

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod JmJ » pon čer 14, 2010 16:32

Cory píše:
JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!


Myslim ze Niva ano.


ok, tak dobre, maji sanci :P
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Hurikán » pon čer 14, 2010 17:04

JmJ píše:A me tak napada, ze pokud chce nekdo je klasickym SPi vazem smerem na vychod, tak musi pocitat s tim, ze vstrik, zapalovaci modul, cerpadlo a patricne snimace tam nesezene. Tato motorizace se tam bezne neprodavala!

To samé napadlo i mě. :D Jen jsem nechtěl Zanekovi moc znejisťovat jeho volbou íčka. :lol: Karburátor by byl co se spolehlivosti a snadnosti opravy lepší. S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu. Pokud si však vezmou všechny komponenty íčka ssebou jako náhradní (bez toho bych nikam nejel), tak by neměl být problém. Při nejhorším to tam v nějaké dílně přebastlí na karbec. :lol:

Ještě nevím, jak je to u íčka s palivovým filtrem. Možná by stálo za to, filtraci nějak vylepšit. K tomu se ale musí vyjádřit místní íčkaři. :) O kvalitě (čistotě) místních PHM si nedělám velké iluze.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Puhi » pon čer 14, 2010 18:09

Hurikán píše:S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu

tuto si niesom veľmi istý. :roll: V 044, čo som ju rozoberal, bolo v technničáku písané 9,5 litra :shock: (zrejme kombinovaná). Takže s ozonom by to bolo rozhodne menej. (ruku do ohňa však za túto informáciu nedám, neviem či tam nebol preklep a ja v lada íčku prehľad veľmi nemám)

ps. ak sa vám niečo cestou poserie a idete aj cez východné slovensko, s corym vás zachrániť môžme ako vašich predchodcov :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Laďuša » pon čer 14, 2010 19:43

Já mam v techničáku 10 a taky jezdim za míň... Čert ví, za jakých podmínek to ve VAZu řešili :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Cory » pon čer 14, 2010 20:00

Ja mam v TP 11,5l/100km...alebo 11,8? uz nepamatam a to mam 1,3 :mrgreen: Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Hurikán » pon čer 14, 2010 21:57

Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu :wink:

Po prologu Brno - Snina. :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Puhi » pon čer 14, 2010 21:58

čože? :shock: tak ked ma zajtra napadne, pozriem ja do svojho. ale takéto závratné hodnoty som si tam nikdy nevšimol :roll:
Cory píše:a to mam 1,3 :mrgreen:

a ja jazdím na urán... :mrgreen:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Cory » pon čer 14, 2010 22:15

Hurikán píše:
Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu :wink:

Po prologu Brno - Snina. :lol:


Aky prolog? :D

[ Komentář přidal: Hurikán: po červen 14, 2010 23:20 ]
Význam slova prolog: úvodní část, úvod, předmluva, první časovka, zahřívací etepa, ... ;)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Zanek » úte čer 15, 2010 13:26

S tím Ičkem mě to taky napadlo, jenže tahle byla v dobrém stavu a za relativně slušný peníz. Slušnou karburátovou jsme nesehnali, resp by po zaplacení ekodaně vyšla dráž a byla potom hůř prodejná. Toto je rok 1996 a plní euro2, je hodně zachovalá. A jezdí do 8l
Co s tím palivovým filtrem? Nějaký přídavný?
A co konkrétně z těch komponentů vstřikování s sebou?
Zanek
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob úno 27, 2010 18:55
Bydliště: Ivančice

Příspěvekod JmJ » úte čer 15, 2010 14:08

Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.

Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.

Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Maysner » úte čer 15, 2010 14:42

palivovej jeden az dva sebou? filtr ma predepsanej interval vymeny 80tkm. vymenil bych ho pred cestou, pokud ma auto namotano vice jak 80-100tkm. tento filtr bezne lidi nemeni :roll: pokud bys chtel. mam doma jeden novej, nerezovej, co vozival p.Vasenkov. za 300 ti ho pripadne muzu nechat. je to ten valec vedle nadobky na brzdovku. oproti oplum se stejnym vstrikovanim je sroubovaci
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod popest » úte čer 15, 2010 19:09

JmJ píše:Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.

Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.

Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.


Není to už trošku stupidní?? :lol: To raději rovnou jeďte 2 autama.
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod Hurikán » úte čer 15, 2010 20:39

popest píše:Není to už trošku stupidní?? :lol: To raději rovnou jeďte 2 autama.

:roll: Stupidní by bylo vyrazit a nic si nevzít! Pokud člověk není bohém, kterému je jedno, jestli se někde zasekne na den nebo na měsíc, tak může jezdit i bez šroubováku. Jestliže ale chceš mít jakous takous jistotu, že dojedeš do cíle a i zpět, tak nezbývá nic jiného, než auto náležitě připravit a vybavit patřičnými díly. :idea:

Pokud je pravda, že filtr běžně vydrží cca 80 tkm, tak by mělo stačit jej vyměnit před cestou. V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.

Samozřejmě že tohle není všechno. O svíčkách, aspoň jednom VN kabelu, regulátoru dobíjení a dalších mechanických věcech se nebavím. To je základ.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Tommel » úte čer 15, 2010 23:55

Hurikán píše:V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.


senzor klikovky stači většinou očistit, řj jsem viděl za celou dobu mrtvou jen jednu, palivove čerpadlo vydrži když je ok, moc to dramatizujete, ičko bude potřebovat menši udržbu jak karbec :roll:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Zanek » stř čer 16, 2010 06:09

ger007 píše:mno ja by som si urcite nechal el. vetrak, ale dodelal by som si tam spinac aby som si to mohol paralelne zopnut vtedy kedy by som potreboval,
jednoznacne doporucujem dekel pod olejovu vanu !, v Tumovi je navod na jeho vyrobu (nic zlozite pokial si aspon trocha mechanicky zrucny) inac ho zozenes na UA za par facek,

Mohl bys mi prosím ten návod oskenovat/vyfotit a poslat. Mail je honza.emmer@centrum.cz
děkuju
Zanek
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob úno 27, 2010 18:55
Bydliště: Ivančice

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků