Hrebenove riadenie na klasike

Moderátor: Moderátoři

Hrebenove riadenie na klasike

Příspěvekod Cory » ned kvě 23, 2010 11:00

Toto vyzera celkom zaujimavo:

http://uslugiavto.ru/forum/viewtopic.php?p=4639

Ide o riadenie z auta IŽ 2126 (aspon myslim). Sam by som podstupil takuto zmenu, je tam menej capov, 4 namiesto 6, cize vysledna vola by mala byt mensia, a k tomu hreben ide lahsie ako tie nase domčeky. Uvazoval som aj nad riadenim zo samary, ale to je riesene trochu inak. Len mi z toho obrazka nie je jasne kadial pojde vyfuk, ale snad sa zmesti medzi napravnicu a riadiacu tyc v mieste manzety.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod vintera » ned kvě 23, 2010 20:02

to by čuměli na STK :shock:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Dusan » ned kvě 23, 2010 20:11

ked to ohnes si v prdeli.... sa mi to zda dost nizko.
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Štěpán » ned kvě 23, 2010 20:11

Jsou tam i přeneseny brzdové válečky víc do předu.

Popisujou tam taky něco o tom, že by se špatně vraceli kola z rejdu po puštění volantu. :roll:
Štěpán
 

Příspěvekod Cory » ned kvě 23, 2010 20:39

Štěpán Getsko píše:Jsou tam i přeneseny brzdové válečky víc do předu.


Su tam brzdy zo samary, povodne valceky by nevadili asi nicomu.

Dusan píše:ked to ohnes si v prdeli.... sa mi to zda dost nizko.


Je to minimalne na urovni napravnice, ak nie malinko vyssie, tak si neviem predstavit kde by som to ohol (jedine ze by som jazdil po poli)...Zadny stabik mam par cm pod diffom a uz ma X ludi strasilo ze to urvem....ale je tam uz 2 roky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Puhi » ned kvě 23, 2010 20:46

Cory píše:Zadny stabik mam par cm pod diffom a uz ma X ludi strasilo ze to urvem....ale je tam uz 2 roky.

u mna to isté, akurát že ho mám rok, skôr trhám lízatko :lol:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Cory » ned kvě 23, 2010 20:47

Puhi píše:
Cory píše:Zadny stabik mam par cm pod diffom a uz ma X ludi strasilo ze to urvem....ale je tam uz 2 roky.

u mna to isté, akurát že ho mám rok, skôr trhám lízatko :lol:


Len ty ho mas normalnejsie ako ja, ja som sa stale nedostal k tomu, aby som ho dal tak ako ma byt :) ale spat k hrebenu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod vintera » ned kvě 23, 2010 21:27

v příspěvku je také negativní hodnocení na špatnou kinematiku řízení a nestabilitu při vyšší rychlosti, a ta volantová tyč s kloubky a úhel jejího zalomení nedělá také dobře.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod EMI » pon kvě 24, 2010 06:54

a všimli jste si toho "osoustružení" disku? copak tam asi drhlo?
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod MartasBrno » pon kvě 24, 2010 08:17

Nevím co to je ta špatná kinematika řízení, jakože je špatné umístění řízení a propružením se změní postavení kol, teda změní se sbíhavost / rozbíhavost a tím zhorší stabilita?
To by snad mělo být řešitelné snadno umístěním řízení tak, aby vnitřní klouby byly tam, kde byly původní ze starého řízení ne? A to rovnání volantu? (Já ho neznám, já co tam nakroutím, to tam zůstane :oops: )
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod popest » pon kvě 24, 2010 11:19

Tak si seřiď záklon rejdového čepu apod 8) ...
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod vintera » pon kvě 24, 2010 13:16

MartasBrno píše:Nevím co to je ta špatná kinematika řízení, jakože je špatné umístění řízení a propružením se změní postavení kol, teda změní se sbíhavost / rozbíhavost a tím zhorší stabilita?
To by snad mělo být řešitelné snadno umístěním řízení tak, aby vnitřní klouby byly tam, kde byly původní ze starého řízení ne? A to rovnání volantu? (Já ho neznám, já co tam nakroutím, to tam zůstane :oops: )


když se přeloží origo články příspěvku, tak tyto informace o špatné kinematice řízení, jak správně popisuješ a tušiš jsou uvedeny. Není to názor můj, ale některého ruského přispěvovatele fora.
jinak z obr. se mi zdá, že není origo nejen řízení, ale i celý rejdový čep s brzd. kotoučem. kdysi jsem stavěl traktůrek za použití lada náprav a tam jsem se také pokoušel nahradit origo řízení hřebenovým s Wartburga. Moc by mě zajímalo, jak se to řízení chová ve skutečném provozu.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany


Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků