1800????

Moderátor: Moderátoři

1800????

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 09:20

blok 2105 kluka 2103 . viete mi poradiť či tam treba kratšie ojnice nerobili ste to už niekto???
Přílohy
IMG_2176_resize.JPG
MRC Ožďany 2010
IMG_2176_resize.JPG (18.92 KiB) Zobrazeno 2405 krát
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 09:32

kludne mi môžte poradiť nejake zaujimave upravy, z bloku som už dal dole 1,8mm zotrvačnik nechcem odlahčovať neviem kto by mi ho vyvažil.. :wink: :twisted: :evil: :twisted:
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Maysner » ned kvě 16, 2010 09:50

kratsi ojnice jsou nutny. Myso delal z 1.3ky 1.7ku. ale ten uz sem dlouho nechodi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 09:51

:)
Přílohy
lepky2.jpg
prvý pretek :)
Naposledy upravil drobcek9215 dne ned kvě 16, 2010 09:56, celkově upraveno 1
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 09:53

mno ja by som este aj prevrtať na max kolko sa dá. a kluka musi ist na vybrus odyšlo mi ojnične . iste nejaka čina.
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Cory » ned kvě 16, 2010 11:06

ja si chystam 1,8 teda 1809ccm z bloku 1,7i a to tak, ze spravim vybrus z 82mm na 82,8 a k tomu klukovku so zdvihom 84mm a ojnice kratsie o 2,5mm. Piesty mam odlahcene so zosilnenymi stenami a "protioterovou" vrstvou na namahanych stranach piestu. S tymito ojnicami dosiahnem nedobeh 1,4mm a kompresny pomer cca 9,6:1. Na tuto velkost kluky by bolo dobre nechat ojnice s povodnou dlzkou, kvoli tlakom na stenu valcu (niekde som sa docital, ze dlzka ojnice by mala byt rovnaka alebo vacsia ako 3,2 nasobok polovice zdvihu), ale budem si musiet postacit s kratsou o 2,5mm, kvoli kompresnemu pomeru a antidetonacnej medzere.

Ak by si chcel dat do bloku 1,3 klukovku so zdvihom 80mm, potrebujes ojnice kratsie o 7-7,5mm, takze bud z nejakeho fiatu alebo z UA (tak ako ja) a na klukovku so zdvihom 80mm bude tato dlzka ojnice este v norme...vybrus spravis na 82mm, to je asi tak maximum co sa da a dostanes objem 1,7. o Inom sposobe zvysenia objemu v bloku 1,3 neviem.

Z 1,7 sa da spravit aj 1,9, to bol moj povodny plan, kluka 84mm, piesty 84mm z fiatu a ojnice kratsie o 2,5mm alebo 5mm...len cena piestov ma odradzala a za tych par konikov navyse by som preplatil skoro 8000sk, co je dost. No a potom sa da spravit 2,0 (1952) a to piesty fiat 84mm, klukovka so zdvihom 88mm a ojnice kratsie minimalne o 5mm, ale dlzky tych ojnic by uz boli hlboko pod normou a tam by som sa uz bal, aby sa kluka nepozrela za jazdy na pocasie vonku....

Edit: Prave citam ze si uz dal z bloku o 1,8mm dole, co je velmi zle, ak chces zvysovat objem motoru...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 11:19

mno to mal ostat pôvodny motor 1500 ostra vačka a bolo zbrusene z bloku, ja som mlady neskuseny dal som nove ojnične a hlavne ložiska.. dal som do toho olej 5w40 velmo zle! kluka pustila asi karbon a jedno ojnične otocilo zacalo to klepať kluka bude musieť ist na vybrus, inak ten motor šlapal strasne dobre, a to nehovorim ked bol este seriovy... teraz mam požičany 1500 dal som donho ostru vačku ale je slaby... Jeden pán ktory jazdi na lade kombi mi poradil tuto kombinaciu, on ma blok z 2105 a kluku 1500 hlavu ma od wolfmotor ma tam cca 150koni . šlape mu to strašne dobre.
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 11:22

môj plán do budúcna je urobiť taku menšiu replicu VFTS blatniky musim vymeniť nastriekať komplet auto vo vnutri mam 2 kusy Metalex sedačky nič extra .. o dva tyždne odchadzam do Plzne zarobiť nejake peniažky aby som mohol realizovať svoje plany :) heh
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Hurikán » ned kvě 16, 2010 11:30

Přesunuto.

Příště vyber pro založení tématu správnou sekci. A nepiš krátké příspěvky těsně po sobě. Místo toho používej tlačítko upravit! Příště za to bude kamarád. :idea:


Taky si projdi již existující témata. Na všechny dotazy je zde plno odpovědí. Stačí se trošku namáhat a hledat a číst. ;)

Dle profilu tady nejseš první den, takže na zorientování se co a jak jsi měl dost času.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

neheh

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 11:33

[quote="Hurikán"][color=darkred]Přesunuto.

Pjo sory ale nevyznám sa na tomto fore moc, neviem ako sa zakladaju temata skušal som to, som taky menši antitalent .
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Cory » ned kvě 16, 2010 11:49

Loziska ti odisli asi vdaka tomu znizenemu bloku, urcite ti to muselo klepat kvoli neodladenemu predstihu a uplnemu odstraneniu antidetonacnej medzery znizenim bloku o 1,8mm (medzi piestom a hlavou musi byt nejaky minimalny priestor v ktorom nedochadza k detonacnemu spalovaniu=antidetonacna medzera). Ak das na povodny motor iba ostru vacku, nic nevyhras, ostra vacka potrebuje vyssi kompresny pomer bud znizenim bloku alebo hlavy...

Ak mas motor 1500, mozes ho prevrtat na 79mm a pouzit kluku 84mm a neviem ake ojnice (nechce sa mi pocitat :mrgreen: ale bud origo alebo o 2,5mm kratsie) a dostanes sa na objem 1646ccm. Keby si spravil motor z bloku 1,3 (82x80mm) dostanes objem 1689ccm.

Takze podla mna sa ti oplati pouzit blok 1,3 z 2105 s remenovym rozvodom, dostanes trosicku vyssi objem ako z 1,5ky, nemusis kupovat drahu 84mm klukovku, ale ostane ti 80mm klukovka z 1,5ky + dokupis kratsie ojnice. Remenovy rozvod mi je sympatickejsi a uz aj preto ze ten motor chces pouzivat vo vyssich otackach je vhodnejsi lahky remen ako tazsia retaz. Ja by som volil blok 2105 o objemu 1,3 prerobeny na 1,7 + ostra vacka, ladene zvody s vyfukom, vacsie kanaly v hlave, najepsie aj s ventilmi a nezabudnut odladit predstih,pretoze bez neho to nepojde a motor ti da rychlo zbohom :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 11:56

nad tým uvažujem moc moc :) no musim dať tie prachy dokopy teraz som skoončil školu a idem sa do toho skusiť vrhnuť. mno z bloku mohlo ist dole 2mm nechali sme rezervu spalovaci priestor tam vraj bol. Rozum sme dostavali od jedneho pána ktorý jazdil za socializmu autocross použival žigulacky motor tak neviem... škoda toho motora, no poskladal sa dva dni pred pretekom a den pred pretekom začal klepať, olej bol čierny jak fras a ten motor bežal maximalne 3hodiny. Ďakujem že mi dávaš rozum aj ja volim ten blok 2105 a kluka 1500. :) nejake vylepšenia ešte nevieš? keď to už budem mať všetko rozobrate... Nevieš kto alebo ake firmy sa zaoberaju vyvažovaním zotrvačnikov?
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Cory » ned kvě 16, 2010 12:00

Kto sa zaobera vyvzovanim neviem, vela ludi to robi tak, ze da zo zotrvaku zosustruzit sranu dokola, takze potom to nemusia vyvazovat, ale nie je to ono. Ked uz budes skladat novy motor, to znamena piesty, ojnice kluka, zotrvak, dal by som to vyvazit firme
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod drobcek9215 » ned kvě 16, 2010 12:09

Presne ako vravíš, moc múdro, a mal som aj myšlienku že dať spraviť nicasilove vložky, a bojim sa dať zo zotrvaku len tak na slepo nejake kilo dole lebo som čital na maďarskej stranke že ti ho môže odtrhnuť a môže prejsť do kabiny šoferovi nohy poobsekavať :D
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Trevor » ned kvě 16, 2010 12:42

zotrvacnik treba nanovo vysustruzit z ocelovej platne a nasledne to dat vyvazit a nalisovat ozubenie. Vtedy mas ako taku zaruku ze to bude lahksie a nemusis sa bat ze ti bude steklit nozicky :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků