Sila VODIKU ...VAZ na vodu?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 30, 2010 14:30

myslím že v tomhle směru by bylo nejvýhodnější jezdit na něco co to auto schroustá s minimálníma úpravama a zároveň to něco bude někde odpad, tudíž za odvoz.
Akorát té myšlence chybí jednopodstatné - kde vzít to něco.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod dusin » pát dub 30, 2010 14:51

MartasBrno píše:kde vzít to něco.


Kup si piáno a jezdi na friťák,případně na starej hydraulickej olej.Firmy ti urvou ruce za EKO Likvidaci......
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod EMI » pát dub 30, 2010 15:32

smiřte se s tim, že voda prostě nehoří :mrgreen:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod vintera » pát dub 30, 2010 18:23

rozložená voda na kyslík a vodík hoří skvěle, ale dělat generátor vodíku doma na koleně systémem pokus omyl zřejmě nebude mít mnoho opakování. Kdysi právě v souvislosti s těmi kyslíko-vodíkovými svářečkami jsem se o to velmi zajímal jak to funguje a jaká jsou rizika. Vodík je velmi třaskavý a kyslík k tomu. dnes je materiálová základna již někde jinde, to je fakt, ale dělat na koleně v garáži, to bych si nikdy netrouf, první omyl může být i posledním. Ale jako teorie ke zkoumání a vývoji určitě.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod popest » pát dub 30, 2010 20:28

Tak samozřejmě podobné obavy jsem četl i od lidí co to zkoušeli, ale vodík sám o sobě není víc nebezpečný než např. benzín.( Jak i oni tvrdí. ) To až směs vodík - vzduch z toho dělá celkem nevyzpytatelnou mrchu. Já bych se toho zase tolik nebál. Nemůžou to dělat lidi co nepoužívaj mozek to je samozřejmě jasná věc.
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod Nemo » pát dub 30, 2010 21:28

Tu to máte všechno hotový, odskoušený, jen koupit, nechat namontovat, a ...? http://gethydropower.com/gallery.html
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 30, 2010 22:10

dusin píše:
MartasBrno píše:kde vzít to něco.


Kup si piáno a jezdi na friťák,případně na starej hydraulickej olej.Firmy ti urvou ruce za EKO Likvidaci......


Bingo?
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod luboš » sob kvě 01, 2010 20:37

http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

fd

Příspěvekod mušketýr » sob kvě 01, 2010 22:05

EMI.smiř se s ti že voda hoří.A sakra že hoří.Samozřejmě za určitých podmínek,jako každá jiná věc.Dokonce i šutr nebo hovno a tim nemyslim sušený.Kdysi můj otec sestrojil kyslíko-propanbutan-vodíkovou svářečku dle Urob si sám.Je neuvěřitelný že tendle návod hodily komanči mezi lid.Bylo to nejspíš za hranicí bezpečnosti (nevim,nejsem bezpečák),ale nám to nikdy neřáplo,sic otec neskutečné množství součástek nahradil dílama z lokomotivy.Pracoval toho času na brzdě zgenerálkovaných lokomotiv...
Je to asi 10 let co sme to vyhodily.Bohužel tuto píli jsem nezdědil a navíc otec vystudoval ČVUT.Vyrobil toho fakt hodně a pomalu by to dalo na minimuzeum.Vše pro něj byla výzva zda to dokáže vyrobit a to nejen v technice.To že dělal klobásy je v normě,ale kolik absolventů ČVUT šilo členům rodiny čepice,košile a dokonce i kalhoty.
Jo a pro rejpaly-mě chybějící články ukazováčku levé ruky mi utrhly bouchací kuličky,nikoliv naše svářečka.
M.S:
P.S.Svářet se s tim nedalo,ale pájet na tvrdo perfektně.
Uživatelský avatar
mušketýr
 
Příspěvky: 1247
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic

Příspěvekod MartasBrno » sob kvě 01, 2010 23:45

Při vší úctě (fakt)

Jak to chodí? Chodí to dobře... ale neseje to.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

sd

Příspěvekod mušketýr » ned kvě 02, 2010 09:14

Jestl kecám ať se propadnu do západního německa.
Co si pomatuju tak se to moc nesjalo.
Vono ani nemělo co.Mechanické části to snad žádné ani nemělo.Jenom ventily.
Zruba to muhu popsat.Vlastní těleso vyvíječe byly napíchané na soustruhu novodurové kroužky se sílou stěny cca.5mm,proložené plechem.Prostě plech,kroužek,plech,kroužek,plech a tak dál až do délky cca.1m.Na začátku a na konci byla vždy cca.2cm silná deska.V plechách byla asi jedna díra v kruhu a potom čtyři cca.6mm díry vně kruhu.Těmito otvory byla prostrčena kulatine na konci opatřená závity.Matky na nich našroubované stahovaly celé těleso a tím docházelo k utěsnění.S tim byl asi největší problém,sic si nepomatuju že by jo kapalo,maximálně rosilo.Kamarádův otec z učňáku to taky měl a novodurové kroužky nahradil gumovými "O"kroužky.Byla to nejspníš cesta lepším směrem.
K rozkladu se nepoužívala voda,ale louh.
První prototyp bylo jedno těleso a pak vznikl vyvíječ se třemi tělesy.
Otec taky vyráběl živou a mrtvou vodu a spostu dalších obskurdností.Otcův strýc byl Ferdinand Jíra vynálezce prvního rtuťového vypínače a vlastnil i několik dalších patentů.
Vo něm chci zjistit od jindřichohradečáků co nejvíc a zpracovat jeho životní osudy.
Vo tom ale někdy příště.
M.S.
Uživatelský avatar
mušketýr
 
Příspěvky: 1247
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic

Příspěvekod Saša » pon kvě 03, 2010 18:02

Když už se tady "nakousnul" vyvíječ : Můj známý letecký mechanik dodnes používá ke svařování Acetylénový vyvíječ a s naprostou spokojeností . Stačí trocha Karbidu a voda . Věc stará skoro jako hornictví (karbidové lampy)
..A proč ještě nejezdím na Vodík ? ... cena .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Vodík

Příspěvekod amiricas » ned srp 22, 2010 20:44

Myšlenka je to dost zajímavá já sjem o tom už taky uvažoval ale pak rychle od toho upustil. zaprvé nechci předěláávat sví jediný auto na něco na co to nemusí nakonec fungovat a k tomu palivu (vodík) už v Německu mají vodíkový čeprpací stanice sice ne moc ale do začátku dobrý. sice jen pro auta speciálně k tomu upravená protože je to kvůli teplotě obsluhováno mechanickou rukou.
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků