Hydraulická ručná brzda

Moderátor: Moderátoři

Hydraulická ručná brzda

Příspěvekod Grov3 » úte dub 20, 2010 22:27

Zdravím, robil už niekto z Vás hydraulickú ručnú ? V blízkej dobe sa chystám spraviť si ju do auta a rád by som pocul Vas nazor, popripade nejake blizsie info :P Vdaka
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
Uživatelský avatar
Grov3
 
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec

Příspěvekod ladadriv3r » úte dub 20, 2010 23:13

myslim si ze pokial nedas aj dozadu kotuce tak to nebude mat nejaky vacsi zmysel....
ladadriv3r
ladadriv3r
 
Příspěvky: 94
Registrován: čtv kvě 22, 2008 17:46
Bydliště: Košice

Příspěvekod Luděk Musil » stř dub 21, 2010 06:02

No - já bych to řekl, tedy spíše položil dotaz asi takto:
Co očekáváš, co si slibuješ, k čemu toto zařízení má sloužit?
A teprve potom bych snad začal řešit problematiku a techniku daného zařízení.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Patrac » stř dub 21, 2010 06:47

chtěl bych mít tolik čaasu abych mohl vymýšlet takový ptákoviny. Musel by si dat zadní nábu z fiata s kotoučema, pak by se dalo uvažovat o něčem takovým...ale osobně v tom nevidim žádnou výhodu.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Pája » stř dub 21, 2010 08:31

Samozřejmě to chce nejspíš na soutěž, ale já bych možná zkusil odstranit mechanizmus tlačítka na ručce.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Roman » stř dub 21, 2010 10:33

Hydraulicka rucka sa pouziva v sutaznych autach a zapaja sa bud seriovo do okruhu zadnych brzd, alebo sa pripadne pouzivaju vzadu stvorpiestkove brzdice s tym, ze jednu dvojicu piestikov je zapojena prevadzkova brzda a na druhu dvojicu je pouzity je pouzity samostatny okruh rucnej brzdy. Na Krci sa predava drziak, na ktory ide spojkovy valcek zo skodule. Paku si treba spravit podla vlastneho uvazenia.
Oprava: ten drziak sa nepredava na Krci, ale na http://www.skodateam.cz/
Přílohy
P2090092_rs.jpg
Naposledy upravil Roman dne čtv dub 22, 2010 10:11, celkově upraveno 1
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Grov3 » stř dub 21, 2010 15:32

no pouzivat to chcem na sutaze, zapojenie by bolo take ze ten pridavny valcek od rucnej paky by tlacil kvapalinu do trubky ktora vedie na zadne kolesa. Neviem ale ci by potom fungovali riadne brzdy tak ako maju....samotnu paku aj z valcekom si vyrobim, ide mi len o to zapojenie ci by to tak fungovalo.

EDIT: pája - mechanizmus tlacitka mam odstraneny tak ze som prevrtal paku aj tlacitko takze staci tlacitko zatlacit - strcit krizom zavlačku a hotovo, mechanizmus odstraneny :)
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
Uživatelský avatar
Grov3
 
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec

Příspěvekod peet2101 » stř dub 21, 2010 15:51

No někdo mi to vysvětloval tak že do spojkového válečku se na nátrubek co je připojen k nádobce přivede trubka od HBV pro zadní okruh a k druhému nátrubku trubka vedoucí do zadních brzd :wink: .
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod MartasBrno » stř dub 21, 2010 16:54

No, v tomhle jsem naprostý laik, ale ptal bych se, jestli je ten nátrubek a jeho okolí stavěný na provozní tlaky které jsou v pracovním okruhu brzd, když je k němu běžně připojená jen nádobka spojená s atmosférou. aby to pak někde neruplo... Jinak ta teorie by fungovat měla - papír snese všechno 8)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » stř dub 21, 2010 16:59

On je tam použit váleček který má obě díry oparřeny závitem pro trubičku . Funguje to .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Roman » stř dub 21, 2010 19:33

Tak, tak, skodovacky valcek, ten ktory je na fotke, ma obidve diery totozne. Jediny "problem" je, ze skodovka pouziva iny zavit (stupanie), takze je treba vyrobit trubky, ktore maju na jednom konci zigulacke ukoncenie a na druhej skodovacke. Na obrazku je nakresleny aj rucny ventil, ktorym sa da regulovat brzdny ucinok zadnych brzd.
Přílohy
zapojeni_rucky.jpg
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Marek89 » stř dub 21, 2010 21:00

Pája píše:Samozřejmě to chce nejspíš na soutěž, ale já bych možná zkusil odstranit mechanizmus tlačítka na ručce.


Mam dotaz. K čomu je táto úprava dobrá ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Marek89
 
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie

Příspěvekod cackler » stř dub 21, 2010 21:21

pro rychlejší starty?
cackler
 
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno

Příspěvekod Laďuša » stř dub 21, 2010 21:25

To snad ne.... Leccos bych si pod tim doved představit, ale starty? Tam jde o levou, pravou a spojku, plyn...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Maysner » stř dub 21, 2010 21:26

Marek89 píše:
Pája píše:Samozřejmě to chce nejspíš na soutěž, ale já bych možná zkusil odstranit mechanizmus tlačítka na ručce.


Mam dotaz. K čomu je táto úprava dobrá ?


na bezny jezdeni zbytecnost. ale kdyz chces rozhazovat zadek do zatacek ruckou, tak parada. nemusi te nejaky tlacitko trapit. v ty chvili nemas na tlacitko cas
a v zavodech tu rucku pouzijes i jinde jak na parkovani
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků