od Majo » stř úno 12, 2014 12:43
rucnu mas napojenu na tie iste brzdove valceky ako prevadzkove brzdy? Cez nejake Tcko? Totiz ked pridas dalsie trubky a dalsi valcek na ten isty okruh musis natlakovat vacsi objem - navyse ked stlacis noznu tak ten valcek rucnej moze tlak pustat spat do nadrzky a naopak pri zatiahnuti rucky sa moze tlak vracat cez HBV....
Navyse zadne brzdove valceky mas samostelovacie(05)? Lebo to znie akoby boli 01tkove a zle nastavene oblozenia a preto musis stlacit viac krat.
A ani si nenapisal ake mas auto. Moc nam toho prezradit nechces, na to aby sme radili, potrebujeme viac nez taketo vykriky do tmy.
Najvhodnejsie pri zachovani origo brzd by bolo odstranit rozperku v spodnej casti bubnu a nahradit ju dalsim samostelovacim brzdovym valcekom. Aby si mal oddeleny okruh na rucnu a noznu brzdu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4