Stránka 3 z 3

Napsal: sob pro 19, 2009 09:36
od EMI
jo to už jsem taky ve slabej chvilce počítal :mrgreen: Bylo jen výkon světel za hodinu a pak nevim jestli jsem jel ve Wh nebo J ale přes účinnost a spotřebu jsem se dopočítal kolik benzínu potažmo LPG vemou světla a došel jsem k tomu, že koupě denních světel (tehdá jako "novinka" začínaly min. na 1500Kč) by se mi vrátila asi za 10 let :D (v případě, že LED světla by braly 0A což taky neni pravda :P )

Napsal: sob pro 19, 2009 20:06
od dusin
Nezapomínej,že kromě buzení s tím musíš i točit,tření klíˇáku taky něco sežere....Myslím,že objektivní budou tak 2kW příkon na těch 0,6kW výkonu.Ale do auta pro radost je blbost to řešit.To už bych radši řešil duralový řemenice a podobný blbosti( i když momentálně spíš řeším,jak z harika vyhodit startér a altík a jak to startovat z venku a reálně zvažujem,že se na to všechno zatím vy a budem to řešit až během sezony na přezpříští rok)

Napsal: sob pro 19, 2009 20:19
od Závodník
Mě to v autě jezdí v závodech do vrchu celý víkend. Nejvíce bere starter, proto to na kopci po otočení startuju rozjetím. Altík je skutečně zbytečné vozit, bere výkon a něco váží. A řemen se šponuje tak, že se nasadí přesný, nebo se dá přes kladku.

Napsal: ned pro 20, 2009 10:16
od Little Red Riding Hood
Závodník, ty to máš v te formuli??..

Napsal: ned pro 20, 2009 13:10
od Závodník
No, je to taková formule, ale správně se tomu říká sportovní prototyp, nebo prostě placka. Původně jsem v tom měl Ladu, pak 3 roky Alfu Romeo a už se tam zase vrací láďa. Pojede to příští rok historiky, tak to musím uvést do původního stavu.

Napsal: pon pro 21, 2009 11:56
od Little Red Riding Hood
Závodník, nebylo by od věci založit nějake temá tykajici se tvých supersportů... :) jestli nemáš nějake tajnosti tak by mě zajimalo technicke zpracovaní atd...

Napsal: pon pro 21, 2009 13:05
od Závodník
Tak dnes napíšu něco o motoru, to tě asi stejně nejvíce zajímá.