Motor bez alternatoru?
Moderátor: Moderátoři
jo to už jsem taky ve slabej chvilce počítal Bylo jen výkon světel za hodinu a pak nevim jestli jsem jel ve Wh nebo J ale přes účinnost a spotřebu jsem se dopočítal kolik benzínu potažmo LPG vemou světla a došel jsem k tomu, že koupě denních světel (tehdá jako "novinka" začínaly min. na 1500Kč) by se mi vrátila asi za 10 let (v případě, že LED světla by braly 0A což taky neni pravda )
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
Nezapomínej,že kromě buzení s tím musíš i točit,tření klíˇáku taky něco sežere....Myslím,že objektivní budou tak 2kW příkon na těch 0,6kW výkonu.Ale do auta pro radost je blbost to řešit.To už bych radši řešil duralový řemenice a podobný blbosti( i když momentálně spíš řeším,jak z harika vyhodit startér a altík a jak to startovat z venku a reálně zvažujem,že se na to všechno zatím vy a budem to řešit až během sezony na přezpříští rok)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Mě to v autě jezdí v závodech do vrchu celý víkend. Nejvíce bere starter, proto to na kopci po otočení startuju rozjetím. Altík je skutečně zbytečné vozit, bere výkon a něco váží. A řemen se šponuje tak, že se nasadí přesný, nebo se dá přes kladku.
- Přílohy
-
- sss.jpg
- (28.32 KiB) Staženo 1000 x
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: