Motor bez alternatoru?

Moderátor: Moderátoři

Motor bez alternatoru?

Příspěvekod oto911 » čtv pro 17, 2009 13:33

Zdravim. Pocul som od znameho ze pri upravovanich motoroch sa nepouziva alternator lebo vraj ubera okolo 10% vikonu.
Stretli ste sa stym?
Uživatelský avatar
oto911
 
Příspěvky: 92
Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod peet2101 » čtv pro 17, 2009 15:22

No teoreticky to možné je, ale to auto by moc daleko neujelo a žralo by jednu baterku za druhou.

A s těma 10%, to se odvíjí hlavně od výkonu motoru a spotřeby el. proudu.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Jelen » čtv pro 17, 2009 15:41

Pokud se rozsvítí světla a auto je vybavené pitomostma, typu větrák, osvětlení všeho možného, tak opravdu žere výkon docela dost, ale na rallye, pokud auto jezdí jen závody, tak baterka vydrží, troufnu si říct, že když bude napájet pouze zapalování, tak i několik hodin.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod čmelák » čtv pro 17, 2009 15:58

baterka vydrzi bez altiku nasledovne

baterka sa nabija mimo auta

ide do auta nastartuje zide z depa na cakacku na start, potom este raz nastartuje a ide hore kopcom par minut tam musi nastartovat a ide sa pomaly dole dojde do depa a opat sa da nabijat
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Saša » čtv pro 17, 2009 16:00

Jelen píše:pokud auto jezdí jen závody, tak baterka vydrží, troufnu si říct, že když bude napájet pouze zapalování, tak i několik hodin.

Naprosto bezpečně . Osobní skušenost Litoměřice-Ostrava a zpět (cca900km) bez problému . Zapalování bere cca 2.5A . Za 10 hodin to je zhruba 25Ah .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Jelen » čtv pro 17, 2009 16:10

Takže nějaká 55ka by měla vydržet s přehledem 20 hodin. Já měl tak v 16ti warťase, který nedobíjel, ale celý den jsme s ním zvládli řádit po polních cestách, sice už posléze nenastartoval, ale jezdit zvládl do nekonečna. Na jiskru stačí i 9ti voltová baterka, se kterou jsme jezdili na 250ce.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod dvk » čtv pro 17, 2009 17:25

Bohužel musím potvrdit, že i elektronickému zapalku a ŘJ stačí cca 9V na to, aby to jelo.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvekod oto911 » čtv pro 17, 2009 17:52

Aha. Tak to je super dalsi ponik navise. A kde este mozem takto nazbierat par ponikov?
Uživatelský avatar
oto911
 
Příspěvky: 92
Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Jelen » čtv pro 17, 2009 17:56

Pokud máš mechanickou vrtuli u chladiče, tak ji sundej, to taky vezme pár koní. Auto pokud pojede, tak se bude chladit, v kolonách s tím asi stát nebudeš, když to bude závodník, ne? :-D
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv pro 17, 2009 18:37

nebo rovnou mužeš odpojit vodni čerpadlo, to taky hodně bere.. :P
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod oto911 » čtv pro 17, 2009 19:37

Ano bude to cisto auto na zavody. No a vodnu odpajat nebudem bo zatial ziadnu nemam.:-P (Nema niekto jednu navise?)
Uživatelský avatar
oto911
 
Příspěvky: 92
Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Roman » čtv pro 17, 2009 21:20

Nejake YPSILONY bi ty tiez mozno konyki prydaly :o
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod oto911 » čtv pro 17, 2009 21:38

Ups.:-D a dopocul som sa ze namiesto toho plechu na napinaku co tlaci na retaz sa pouziva niake kolecko s loziskom. Da sa to zohnat? Alebo ako sa to da prerobit? B-)
Uživatelský avatar
oto911
 
Příspěvky: 92
Registrován: pon úno 09, 2009 09:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod peet2101 » pát pro 18, 2009 05:39

Myslím že to ložisko dotáhl CORY z UA, zkus se zeptat ho.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Pája » pát pro 18, 2009 07:20

To je mi zase úprava... :roll:
Zkus si odpojit buzení od altíku a zjisti o kolik koní se ti zvednul výkon. Myslim si, že o nic. Mít na zapalku 14 místo 12ti voltů taky není na škodu a kdybys náhodou chtěl altík vyhodit úplně, tak čim budeš šponovat řemen?
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků