čerpadlo z íčka

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod peet2101 » úte lis 24, 2009 06:20

MartasBrno, LRRH má karb tzn. že i když relé napojené na čidlo mazání vypne motor si bude ještě nějakou dobu cucat benzín z karbu.

Little Red Riding Hood, říká se že el. pumpa odstraní dlouhé startování teplého motoru, jak se to u tebe projevilo?? Funguje to??
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Pája » úte lis 24, 2009 06:51

peet2101 píše:říká se že el. pumpa odstraní dlouhé startování teplého motoru, jak se to u tebe projevilo?? Funguje to??


Tak to je pěkná blbost.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Saša » úte lis 24, 2009 10:06

Pája píše:Tak to je pěkná blbost.

Ano ano.
Neochota horkého motoru nastartovat je spůsobeno nesprávnou bohatostí směsi (bohatá) . Čerpadlo tomu nepomůže - paradoxně může tuhle vlastnost ještě zhoršit . Plná plovákovka = vyší bohatost .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte lis 24, 2009 11:24

hele to jsem si od toho taky sliboval, protože když ti vyschne plovákovka, tak asi težko nastartuješ, jak někam pojedu asi až v patek bo sem nějakej nemocnej, tak ti dám vedět jestli to funguje jak má...

no jinak je paradoxni, že když dřiv když tam bylo mechanicke čerpadlo, tak to nechtělo chytnout a když se před startem zapumpovalo a doplnil se benzín do plovákovky, tak to chytlo na poprve... sašo nejezdiš ty nahodou na plyn.. :P
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Jelen » úte lis 24, 2009 12:43

To, že to teplý nechytá je způsobený tim, že se benzín přes difuzory odpařuje do filtrboxu, kde je pak veliká koncentrace a nechytne to proto, protože je směs příliš bohatá. Proto je dobrý s tartovat s plným plynem, když je auto zahřáté.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Saša » úte lis 24, 2009 17:54

Little Red Riding Hood píše:když se před startem zapumpovalo a doplnil se benzín do plovákovky, tak to chytlo na poprve...

Ano to 100% platí u studeného motoru . O zahřátém jsem se zmínil a Jelen doplnil .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte lis 24, 2009 20:59

jo jo.. ja jsem si nevšim že se bavime o horkém motoru...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků