MartasBrno, he he tvuj přízpěvek mě pekně pobavil...
nevim jak se malujou schéma, nejsem eletrikář, takže jsem to tak nějak čmrkl od ruky, ještě ktomu na garaří, když sem vymejšlel jak to udělat...
Jelen, ano ty jsi to trefil..
no vysvětlím funkci, když pustim zapalování, tak čerpadlo cca 5 sekund čerpá, děje se to že se na ukostřenou civku relátka přijde plus ze spínačky a to následně sepne kontakt relé a beží čerpadlo, po 5s se rele rozepne a nic se neděje dukut nenastartuju motor..
druhá větev funguje tak že že je pernamentně seplá když je zaplej klíček a vypne se když je ukostřene čidlo mazaní, což zaroveň slouží jako takove bezpečnostní vypnutí, v případě kolize...
probliknutí kontrolky nemá na činost vliv, proto má karburátor přece plovákovou komoru..