Turbo

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Martin-MTX » úte zář 01, 2009 19:03

ja sem tam to turbo chtel taky davat a uznejte, ze sem k nemu nejbliz protoze mam doma co? :D

protoze mam doma komplet KARBURATOR s TURBEM a se vsema hadicema a chjovinama z Renaulta 5 Turbo o obsahu 1400ccm coz je skoro stejny jako 1451ccm zigul

Muhahahaa ale nakonec sem se na to vykaslal protoze je to hovadina

jesli chces aby to jelo vic zacal bych standardnima upravama.

Jak tu psal Paja, sezen si nekde Webry, trochu posteluj motor a UVIDIS jak to pojede :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Příspěvekod Ondra 07 » sob pro 05, 2009 09:19

Atex píše:A ty myslis ze s turbem se dostanes se spotrebou nize?

A ne snad? Kolik brala ta tvoje 1600 na 100 a kolik ma v papiprech spotrebu to turbo? Mensi nez seriovy zigulik...

Kdyz nahlidnu do dokumentace dvoulitru DOHC pod tlakem 0,6-0,8bar tak na me ykoukne mimo mesto 6,3l/100
mesto 9,9
prumer 8,2 (kolem 8 mi to bere ted a s vykonem jsem hodne pod 100HP)

Lada je o 300kg lehci nez croma, takze spotreba bude jeste mensi. Ukaz mi nejaky dostupny motor, ktery pri spotrebe kolem 10l poda 160koni zmerenych na brzde Mk=230Nm :P . Nemluve o moznych upravach, tohle je seriovy zaklad. Jsou i zigulici co umi jezdit za 15l/100 a 160klokanu myslim nemaji. 8)
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Atex » sob pro 05, 2009 10:42

Ondra 07 píše:
Atex píše:A ty myslis ze s turbem se dostanes se spotrebou nize?

A ne snad? Kolik brala ta tvoje 1600 na 100 a kolik ma v papiprech spotrebu to turbo? Mensi nez seriovy zigulik...

Kdyz nahlidnu do dokumentace dvoulitru DOHC pod tlakem 0,6-0,8bar tak na me ykoukne mimo mesto 6,3l/100
mesto 9,9
prumer 8,2 (kolem 8 mi to bere ted a s vykonem jsem hodne pod 100HP)

Lada je o 300kg lehci nez croma, takze spotreba bude jeste mensi. Ukaz mi nejaky dostupny motor, ktery pri spotrebe kolem 10l poda 160koni zmerenych na brzde Mk=230Nm :P . Nemluve o moznych upravach, tohle je seriovy zaklad. Jsou i zigulici co umi jezdit za 15l/100 a 160klokanu myslim nemaji. 8)


Ale se nebavime o seriovkach Ondro ... No kdyz uz si to nakousl, tak benzinove turbomotory od italu berou bezne 10-12 l/100km. Dokumentace je pro ty co to neznaji a auto si chteji poridit, slouzi to jako navnada :-D Mam kamose co je blazen do Fiatu a Lancii, ma Cromu, Prismu a Deltu s turbomotorama a vsechny zerou pres 10 normalne (nejsou to zadne vyhujdane kramy).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Ondra 07 » úte pro 08, 2009 12:48

Atex píše:Dokumentace je pro ty co to neznaji a auto si chteji poridit, slouzi to jako navnada

Aha a max. rychlost je zase naopak nadsazena aby to lakalo dravce... Spotreba by mela odpovidat. Pokud kamarad ma tezkou nohu a naklada studenymu motoru, hrave se na spotrebu 15L na 100 dostane. Ale taky ktery auto ne. Rozdil je v tom ze ty fiaty pri ty spotrebe uz trochu jedou, narozdil od ziga.

Atex píše:ma Cromu, Prismu a Deltu s turbomotorama a vsechny zerou pres 10 normalne (nejsou to zadne vyhujdane kramy).

Musi se s tim umet jezdit, na spotrebu... Kolik maj ty motory nahrkany, taky zalezi na servisu, kdo to mel pred nim a co s tim delal. Na konec, ten vykon odpovida spotrebe a to myslim jeste setri, u ziga je to bohuzel naopak, ale to ti asi nemusim vykladat. Uz jsi to pochopil a sel do DOHC turbo.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Atex » úte pro 08, 2009 13:06

Ondra 07 píše:Uz jsi to pochopil a sel do DOHC turbo.


Sel jsem do nej kvuli turbiny, ten motor zere v serii 12l/100km, mi bude zrat 14 a je mi to uplne jedno :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků