mayo456 píše:len my sme este neprisli na to ako sa da lietat 160 a viac
Nebude k tomu ten pedal uplne vpravo???
Ja se na nej bojim hmatnout...
Normalni zigulik jezdi bezne pres 160km/h dovolte abych se zasmal... Vetsina nasich masin ma v technicaku max rychlost 150km/h mereno asi v labolatornich pominkach zavodu v Togliati pri novem stavu vozidla a idealni konstalaci hvezd nad sibiri, ktere ovlivnuji zapalovani ruskeho "kladiva". Nerikejte prosim nikde na hlas ze vam seriovy zigulik jezdi pres 160, vypada to hloupe. Odchylka v pocitadle tachometru te totiz do nebe volajici a pri zasahu montera kutila vymenou diffu popr. rozmeru pneu udela v pohode i 20km/h. Pokud mate moznost projedte se vasim drakem s navigaci GPS a ta vas rychle vyvede z omylu. Najednou se zjisti ze tachometrovych necelych 160 navigace ohodnoti na 135Km/h a podobne...
Ja jsem jel zatim nejrychleji "bezpecne" v lade plny tachac, tedy udajnych 180 ale navigace ukazal "jen" 154km/h, podotykam ze motor ma ted asi 80HP.
K tem brzdam, ktere auto neni divoke kdyz ve 160 zaslapnes fest brzdu. Uvedom si ze jezdis se strojem starym 20 let a kontrukcne 30 let. To je napul veteran, ale jestli chces brzdy zlepsit, kup za cenu seriovych dilu desticky od ATE, myslim a kotouce bud Brembo nebo jine, to je fuk, hlavne vrtane ci drazkovane. Na dvoudilne stredem vetrane se vykasli, nebo jezdis rally?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...