HELP lepší přední brzdy na žigula

Moderátor: Moderátoři

HELP lepší přední brzdy na žigula

Příspěvekod martin-21061 » sob srp 01, 2009 13:57

čawec,prosím vás máte někdo skušenosti z upravou brzd z čeho bytam šli lepší???díky za pomoc :(
martin-21061
martin-21061
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř črc 22, 2009 22:17
Bydliště: Chrast

Příspěvekod peet2101 » sob srp 01, 2009 14:14

Je tu hromada témat o brzdách, ale každý končí tím že na ladě sou brzdy dobrý, pokud jsou v dobrým stavu :wink: .
Nevím jak dalece rozumíš brzdám a autům vůbec, ale jestli ti to špatně brzdí zkontroluj kotouče, destičky, brzdovou kapalinu, potrubí a brzdový válec, pokud je vše Ok neměl by být problém.

Pokud opravdu potřebuješ lepší brzdy doporučuju sehnat kvalitní destičky a možná by někdo dokázal dotáhnout z UA lepší kotouče třeba s vrtáním nebo vnitřním chlazením, ale to už má i málokterej závoďák.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod ladadriv3r » sob srp 01, 2009 19:28

z UA ti viem doniest na LADU co len ces...:))...
ladadriv3r
ladadriv3r
 
Příspěvky: 94
Registrován: čtv kvě 22, 2008 17:46
Bydliště: Košice

Příspěvekod martin-21061 » pon srp 03, 2009 12:18

peet2101, jo všechno mám v pohodě jen toje takoví divoký když brzdím ze 160km skusím ty brzdový desky jiný jinak děkuji za radu :D
martin-21061
martin-21061
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř črc 22, 2009 22:17
Bydliště: Chrast

Příspěvekod martin-21061 » pon srp 03, 2009 12:20

ladadriv3r, čawec,na kolik by vyšli chlazený kotouče??? :)
martin-21061
martin-21061
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř črc 22, 2009 22:17
Bydliště: Chrast

Příspěvekod Marosqo » pon srp 03, 2009 15:32

Zo 160 brzdit ? To sa rozbiehas stale na maximalku a pak dupes na brzdy ? k comu je to dobre ?
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marosqo
 
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice

Příspěvekod Wolfhunt » pon srp 03, 2009 16:31

Marosqo píše:Zo 160 brzdit ? To sa rozbiehas stale na maximalku a pak dupes na brzdy ? k comu je to dobre ?


Jak naco?! No ze sa proste postavi na predny naraznik, to da rozum. A v horsom pripade objime autom nejaky strom...
Wolfhunt
 
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Martin-MTX » pon srp 03, 2009 23:08

ja bych koupil novej omezovac zadnich brzd aby byl funkcni a brzdil i zadek :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Příspěvekod Trevor » úte srp 04, 2009 07:23

Da sa kupit vselico.

Prva moznost je klasike kotuce akurat ze maju drazkovanie a su vrtane. K nim sa daju kupit aj keramicke platnicky.

Druha moznost je kupit do predu ventilovane kotuce ktore su este aj vrtane a maju drazky. Ktomu treba kupit este strmen a vyrobit drziak lebo na seriovy to pasovat nabude. Samotny piestik sa pouzije zo samary.

Tretia moznost je dat kotuce aj na zadok akurat ze je to dost drahy spas.

Urcite zlepsenie je pouzitie samarackeho posilnovaca ktory je odost vecsi ako klasicky.

Pozrite si obrazky lesnej priory a tam je to pekne vidiet :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Veverka » úte srp 04, 2009 14:38

Nejučinější je použití karbonových brzd,ale cena bude v řádech statisíců.je jen na tobě jak to myslíš vážně :roll: .
Veverka
 

Příspěvekod Marosqo » úte srp 04, 2009 18:20

Alebo keramiku od Porsche ,ked tak tvoj zigul lieta bezne 160 a vyssie takze potrebujes narazovo dobrzdovat z takychto rychlosti :weedman:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marosqo
 
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice

Příspěvekod mayo456 » stř srp 05, 2009 21:02

Marosqo píše:ked tak tvoj zigul lieta bezne 160 a vyssie

Zigul aj seria bezne lieta 160 a vyssie len my sme este neprisli na to ako sa da lietat 160 a viac :P
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Ondra 07 » čtv srp 06, 2009 09:11

mayo456 píše:len my sme este neprisli na to ako sa da lietat 160 a viac :P
Nebude k tomu ten pedal uplne vpravo??? :mrgreen: Ja se na nej bojim hmatnout...

Normalni zigulik jezdi bezne pres 160km/h dovolte abych se zasmal... Vetsina nasich masin ma v technicaku max rychlost 150km/h mereno asi v labolatornich pominkach zavodu v Togliati pri novem stavu vozidla a idealni konstalaci hvezd nad sibiri, ktere ovlivnuji zapalovani ruskeho "kladiva". Nerikejte prosim nikde na hlas ze vam seriovy zigulik jezdi pres 160, vypada to hloupe. Odchylka v pocitadle tachometru te totiz do nebe volajici a pri zasahu montera kutila vymenou diffu popr. rozmeru pneu udela v pohode i 20km/h. Pokud mate moznost projedte se vasim drakem s navigaci GPS a ta vas rychle vyvede z omylu. Najednou se zjisti ze tachometrovych necelych 160 navigace ohodnoti na 135Km/h a podobne...

Ja jsem jel zatim nejrychleji "bezpecne" v lade plny tachac, tedy udajnych 180 ale navigace ukazal "jen" 154km/h, podotykam ze motor ma ted asi 80HP.

K tem brzdam, ktere auto neni divoke kdyz ve 160 zaslapnes fest brzdu. Uvedom si ze jezdis se strojem starym 20 let a kontrukcne 30 let. To je napul veteran, ale jestli chces brzdy zlepsit, kup za cenu seriovych dilu desticky od ATE, myslim a kotouce bud Brembo nebo jine, to je fuk, hlavne vrtane ci drazkovane. Na dvoudilne stredem vetrane se vykasli, nebo jezdis rally?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Trevor » čtv srp 06, 2009 09:28

Moja seriova 1,7 jazdila 170km/h gps :P
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod mayo456 » čtv srp 06, 2009 11:17

Nebude k tomu ten pedal uplne vpravo??? Ja se na nej bojim hmatnout...

aj ja sa bojim. ono to vzdy spravi vrrrr a neviem preco ale nejak sa zlaknem. asi preto nam to nejde 160 km/h. :D Inak suhlasim s tym co si napisal. Ak uz niekto ide pisat ze na takomto aute isiel tolko a tolko mal by doplnit slovo podla tachometra. Nechcem tu azcinat so skodovkami ale ked do 120tky ktora ma seriovo 13" kola a teda tachometer robeny na tento priemer date tachometer zo S 1203 ktora ma seriovo tusim 15" kola a teda aj na tento priemer robeny tachometer v tej skodovke to spravi paradny rozdiel medzi tachometrovou a realnou rychlostou.
Kazdopadne pokial chce niekto zlepsit brzdy do toho id eo bezpecnost a tak. Skôr by som sa ale orientoval na renomovane firmy ako ATE, brembo a pod. predsa su len kvalitnejsie ako ukrajinske diely.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků