nastavitelna panhardska tyc

Moderátor: Moderátoři

nastavitelna panhardska tyc

Příspěvekod jeremimo » stř kvě 06, 2009 21:18

dost ma to zaujalo v atexovom priecinku.viete poradit ako na to?
pripadne vyhody a nevyhody.
jeremimo
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvekod Yellow01 » stř kvě 06, 2009 21:45

Rozříznout origo tyč, uříznout z ní tolik, kolik budeš mít délku šroubu s matkou. Na jeden kus navaříš šroub, na druhej matku. Při tomhle řešení musíš tyč při štelování na jednom konci odpojit. Druhá možnost je zavařit do obou konců matky a spojit je závitovou tyčí s navařenou matkou uprostřed, aby to šlo štelovat bez demontáže přímo na autě.
Výhody jsou asi jasný - možnost štelovat podle potřeby. Nevýhody to snad nemá, pokud to dobře svaříš, aby ti to neprasklo.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Maysner » stř kvě 06, 2009 21:50

to by ta zavitovka musela met na kazde strane opacnej zavit. jinak by jsi ji jen mezi matka posouval a tyc zustala stejne dlouha
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř kvě 06, 2009 22:24

jen pro zajimavost muj pevnostní šroub s jemným zavitem a se dvěma matkama stál 200,- nedovedu si představit že bych do toho dal 400,- kvůli tomu abych to jednou sešteloval a nechal ležet, samozřejmě bylo by to praktyčtejší udělat to s tim pravo a levo točivim zavitem, ale stačí to i takhle..


k vaření.. nemám na to školu a zatím to drží, naroky na to nemám zrovna malé... TAKHLE jsem to svařil puvodně (svařil a vybrousil svary), jezdil sem s tim takhle skoro rok a OK drží, ted vrámci zesilování podvozku jsem ještě přez svár dokola kolem trubky omotal plech a přivařil zvlášt k matce (na druhe polovině ke šroubu) a zvlášt k trubce, takže je to snad neroztržitelne.. :D
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Jimmi » čtv kvě 07, 2009 12:34

Lidi neblbněte se závitovejma tyčema na podvozku, to leda způsobíte nějakou škodu......! :idea:

Mám ale jiný tip:
Starší japonci, např. Toyoty tak do r. 2000, měli na zadní nápravě taková tykadla (spodní ramena nápravy) se seřizovacím šroubem. Tím by se dal nahradit kus panhardské tyče a asi by to fungovalo. Jenom najít podobný průměr někde na vrakáči.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvekod Jelen » čtv kvě 07, 2009 12:51

Jimmi, tím žádnou škodu nezpůsobíš, pokud je to dobře udělaný. A když to rupne, tak to zas taková tragédie neni, jel jsem v autě, kterýmu upadla panhardka a začalo se jen trochu vlnit ze strany na stranu, ale jelo.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod jeremimo » čtv kvě 07, 2009 13:31

Jelen píše:Jimmi, tím žádnou škodu nezpůsobíš, pokud je to dobře udělaný. A když to rupne, tak to zas taková tragédie neni, jel jsem v autě, kterýmu upadla panhardka a začalo se jen trochu vlnit ze strany na stranu, ale jelo.


dufam ,ze len jemne vlnit :roll:
jeremimo
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvekod Jelen » čtv kvě 07, 2009 13:36

Jenme ne, trochu vic, ale dalo se s tim dojet.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod čmelák » čtv kvě 07, 2009 13:38

ale urcite sa ti to vlnilo menej ako ked ja som jazdil so zlomenou tou dlhou tycou co mas tie dve male dve velke :)
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Ondra 07 » čtv kvě 07, 2009 15:04

čmelák píše:ale urcite sa ti to vlnilo menej ako ked ja som jazdil so zlomenou tou dlhou tycou co mas tie dve male dve velke :)
o jeste neni tak hrozne jako kdyz jsou utrzeny obe ty kratky tyce... Pri jakymkoli zaberu se cela naprava podtaci a lita vpred a vzad, pri pohybu vzad se oprela hlava o kastli a nebyl to pekny zvuk, navic diky debilnimu mechanizmu plynu si motor sam pridaval a vypadalo to jako kdyz jede autoskola... Aby toho nebylo malo, tak se utrhla hadice k zadnim brzdam a bylo vymalovano.

Ja ted zkousim levnejsi verzi stelovaci pandhardky.

Pri dodani seriove tyce, za mrzky peniz udelame i s lakem.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod rosta » čtv kvě 07, 2009 20:12

tak do panhardky navařte závítový konce z čepů přední nápravy a spojte to tou štelovací objímkou :idea: bude to vypadat jako origo a navíc je to jemnej závit-ten to udrží :twisted:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod jeremimo » čtv kvě 07, 2009 21:09

tak vidim ,ze sposobou je dost,
a co vystuzenie naprav???na skodulach sa to robilo ,no neviem ci sa nieco take da robit aj s ladackymi
jeremimo
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvekod Maysner » čtv kvě 07, 2009 21:11

jeremimo píše:tak vidim ,ze sposobou je dost,
a co vystuzenie naprav???na skodulach sa to robilo ,no neviem ci sa nieco take da robit aj s ladackymi


vsechny ty tyce zadni napravy i s panhardkou se daji sehnat zesileny
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod jeremimo » čtv kvě 07, 2009 21:17

Maysner, Kde???a nedaju sa nejako vystuzit privarenim silnejsich plechov?
jeremimo
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvekod Maysner » čtv kvě 07, 2009 21:18

na ukrajine. vyztuzit si je muzes i sam. v tom nic nebrani
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků