nahrada originalnej kabelaze

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Maysner » ned srp 22, 2010 22:27

s origo kabelazi jsem nemel problem. vyznat se v tom clovek vyzna. do jakyho auta to chces delat? mam tu funglovku do 2107
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod amiricas » pon srp 23, 2010 11:25

do 05 z 85 ale rád bych si to udělal sám a rád bych tam dal třeba u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit. A kolik je to teda tak orientačně metrů kabelů? :)
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod Maysner » pon srp 23, 2010 12:16

hodne. to ti asi nikdo nerekne
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pon srp 23, 2010 12:31

amiricas píše:A kolik je to teda tak orientačně metrů kabelů?
Maysner píše:hodne. to ti asi nikdo nerekne
Já bych se pokusil to "hodně" převést na číslo: hrubým odhadem je to cca 250, spíše však více, metrů. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod amiricas » pon srp 23, 2010 12:45

no kurva :D čekal jsem tak cca nevim 100-150 ale až tolik XD
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod Luděk Musil » pon srp 23, 2010 13:08

No - hele: vezmeš-li v potaz pouze zadní lampy - tak to máš cca 12 pramenů po 4 m a máš hnedle cca 50 metrů, vezmu-li ten hrubý svazek, který mám pod palubkou - ten má průměr dobře 4 cm a délku 1,5 metru, spočítej si rozvod světel vpředu a zbývající legrácky vpředu(houkačka, ventilátor, alternátor, blikny ...) ... ono to naskáče. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod MartasBrno » pon srp 23, 2010 13:56

Myslím si že pokud kabeláž nemá zjevný vady, tak je nesmysl ji dělat znova. Jestli má vady třeba koncovek, tak pokud nejsou zničený ale jen zoxidovaný, tak bych je jen očistil a po seskládání změřil úbytky napětí ve všech hlavních bodech tak, abych věděl kde mám třeba přechoďáky. A to si myslím je hračičkaření, který jsme si dělal, když jsme řešil zoxidovanou pojistkovku. Prošel jsem přední světla voltmetrem od baterky až po konektory ke světlům v motorovým prostoru a podivil se, proč je na nich místo cca 12,5 (baterka) asi 9V. Po vyřešení pojistkovky a prohýbání všech spojů po cestě mi opět světla svítí. A řekl bych že ještě dlouho budou.
JInak, na origo kabel jde znova nalisovat nebo přiletovat novej konec.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jelen » pon srp 23, 2010 14:36

A to zapojení přístrojovky?
u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit

To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 23, 2010 14:49

Pětka má taky v palubovce nějakých 5-6 konektrorů, přístup k nim je celkem v pohodě, prohodit velkým omylem jdou snad jen dva. Jedinou závadou bych viděl neizolovaný faston tuším na spínači ventilátoru topení a to lze snadno napravit. Vůbec nechápu potřebu do toho vrtat. Co se týče elektriky, tak bývají potíže snad jen s těmi slabomyslnými konektory na zadních lampách, paticemi žárovek bloku kontrolek (tuzexový šestižárovkový) a když už to moc přeženu, tak v konektorech blinkrů na předku. To už mne více irituje krátký náhon k tachometru, díky čemuž si člověk podrápe tlapky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » pon srp 23, 2010 14:57

Luděk Musil píše:"hodně" převést na číslo: hrubým odhadem je to cca 250, spíše však více, metrů.

Dobrý odhad . Je to víc a o hodně . Na 02 jsem tahal celou novou kabeláž kvůli požáru vzniklého při svařování a prvotně koupených 300m bylo málo .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod peet2101 » pon srp 23, 2010 16:56

Taky bych řekl že nová kabeláž je blbost, pokud není někde nějaká chyba. A myslím že by kluci z východu dokázali dotáhnout novou kabeláž z UA ;-) .
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 23, 2010 17:34

Nová kabeláž z východu bude v tom nejlepším případě stejná jako ta původní, takže nevyřeší to co vadí jedinci amiricas.

Co vlastně vadí na té původní kabeláži jedinci amiricas? Oxidace začátků vodičů? Něbo něco zásadnějšího?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod amiricas » stř srp 25, 2010 07:42

A to zapojení přístrojovky?citace:
u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit

To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.


vím že u tátovi O5 jsou obdélníkové klasické koncovky snad jako u každého žigula ale já mám nějakého podělaného protože jediné co tam mám jsou ty střívka z těch koncovek nevim jestli to takhle udělal první majitel ale asi jo a když sem teď měnil tacháč protože nahovno ukazoval ujeté kilometry tak nandat to mi zabralo půl hoďky a to sem si to ještě radši popsal. ale mám to proto že mi občas rozsvítí baterka a cca po 1-2 minutách zase zhasne. Alternátor Baterka i řemeny jsou dobré takže někde bude kraťas.
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod MartasBrno » stř srp 25, 2010 08:38

jednoduchá náprava, bez nutnosti zásahu do instalace je ta, že koupíš teplem smršťovací bužírku takovýho průměru aby šla na ty "střívka z konektorů" nasadit a oběhneš to dokola zapalovačem. Bužírka se stáhne a zaizoluje ten konec tak, že už se ti nikde nic nedotkne. Zabere to chvíli času, ale bude to celkem rychle, nemluvě o nákladech, který budou směšný oproti výměně instalace...

Ikdyž pokud jsou tyhle konce nandaný správně do konektorů, tak by i tak nemělo ke zkratu dojít, má to vůle... Ale budiž, stát se asi může ledacos.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Ondrůch » stř srp 25, 2010 08:42

Nejjednodušší je koupit ty plastový obaly konektorů a ty střívka tam zastrkat zpátky.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků