odlahcenie kasne

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod jeremimo » ned dub 26, 2009 21:35

Marosqo píše:Aaaa srubovatelny ram vam nieco hovorii ?Stare sutazne skodovky mali niektore take ...
Pripadne pred STK sup s nim von :P :lol:

koki no jasne kamos to ma v 130 lrku,no replike.
jeremimo
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvekod čmelák » ned dub 26, 2009 21:50

daj toho dej LR silno ma to zaujima
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Luděk Musil » úte dub 28, 2009 08:18

Pozn. moderátora: téma jsem rozdělil (na prosbu jednoho z vášnivých diskutérů, Čmelo sorry ale právě jsem Tě práskl) - takže pranici o gumy a úpravy máte v Poklábosmej. Zde prosím jen vážně. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Ondra 07 » úte dub 28, 2009 08:31

K tomu rezani do kastle, NEBLBNETE!!! Nevymyslejte pic**ny jak odlehcit auto o tri kila aby to lip tahlo. Na to zapomente, pokud je vam zivot mily. Ono se nerika nadarmo samonosne karoserii samonosna, vyztuhy jsou vymysleny lidma co tomu rozumi, myslim ze je neprechcijete svyma moudrama :lol: Cest ke kyzenemu zrychleni je nekolik. Bud muzete opravdu vyrezat vsechny vyztuhy, dat plastova okna, veci z laminatu a mate kastli na sprinty. Ale jen blazen by se s tim vydal do provozu, kde by byl jako vajicko mezi kameny. To uz pak rovnou bych doporucil na kazdym kole nechat jen dva srouby, jsou tezky... Bezpecnejsi cesta je zvysit vykon at uz bud upravou nebo vymenou motoru a casti pohone soustavy. Pri vykonu pres 150Hp by byl dobry ram, nejlepe svareny, aby se auto nekroutilo. To pak muzete opet vyrezat vyztuhy a ruzne pic**ny. jak uz nekdo psal, zigul neni zadny bezpecnostni zazrak, ma sice plus varenych blatniku, ale i tak na silnici jezdi pevnejsi a novejsi souperi, (treba Peugot 309 SXi), to je pry pila jak blazen... Vyrezanim zadny Y vzpery za sedackama docilete toho ze se kasna bude v zatackach kroutit. A co se tyce bezpecnosti, to uz si rovnou dejte na volant proti hlave 200 hrebik a jezdete bez pasu... :ANAL:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Lada Rider » stř dub 29, 2009 08:18

ja by som dal celu kasnu najlepsie prec lebo moc vazi a vypustil by som aj vzduch z pneumatik ten je tiez tazky
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Lada Rider
 
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » stř dub 29, 2009 10:55

Lada Rider píše:ja by som dal celu kasnu najlepsie prec lebo moc vazi

Asi bys byl překvapen jak je samotná kastle lehká .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Lada Rider » stř dub 29, 2009 15:08

Saša, vtipkujem :wink:
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Lada Rider
 
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvekod drobcek9215 » sob říj 31, 2009 18:27

ja uvažujem tiež nad odlahcenim ale len light! sedacky von namiesto bocnych skiel mam pripravene plexi ako mavaju vfts. :axe: :axe:
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod Marosqo » sob říj 31, 2009 20:35

drobcek9215 píše:ja uvažujem tiež nad odlahcenim ale len light! sedacky von namiesto bocnych skiel mam pripravene plexi ako mavaju vfts. :axe: :axe:

A vela trpezlivosti pri lupani izolacii naterov a prkotin ktore netreba :P
Uvidis ,ze naplnis nejedno vedierko :lol:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marosqo
 
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice

Příspěvekod Maysner » sob říj 31, 2009 20:57

sundat natery z kabiny je prace na chvilku, z podvozku to trva dyl. ale behem dvou dnu je to hotovy. kdyz je auto zdravy a nemusi se varit. kdo by chtel stavet zavodak moje 04 je na prodej. vnitrek je hotovej, a spodek z asi 70% taky. zaklad je naprosto zdravej :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Marosqo » stř lis 04, 2009 11:50

Velakrat auto vyzera zdrave ,dokym sa neda secka guma dole :twisted: :lol: (vid moj pripad a pak sa muselo varit)
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marosqo
 
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice

Příspěvekod Peter- Slovensk » pát lis 06, 2009 11:11

Tak mna sa to netýka, serdžo je zdravý, takmer ako z mototechny, len kus obitý
Přílohy
IMG_3424.JPG
TDC_2_(327).JPG
Peter- Slovensk
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte úno 10, 2009 11:05
Bydliště: Brezno, Slovakia

Příspěvekod amiricas » ned srp 22, 2010 21:02

Asi tak! už jsem doma taky rozebral žigula na díly a tu kasli jsme ve dvou naložily v poho na káru za auto takže lehká je až až nehledě na to že už takhle to má nahovno deformační zóny a kroutí se to jako sviň, takže jetli to chceš trošku odlehčit, tak se vyser na sedačky, rezervu, obložení dveří...atd. prostě zbytečnosti, ale na kasli nesahej!
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod Freedom » pon srp 23, 2010 14:07

když už jste u tohoto tématu, kolik vlastně odlehčíte autu tím že vyřežete výztuhy které Vás očividně nějak chrání?? a nahradíte je zas jinejma trubkama z kterejch splácáte rám co zas něco váží??? neni ve finále ten rozdíl váhy jen několika zanedbatelnech kilogramů??? nevyznam se v tom, každej chce odlehčovat, ale nakonec tam šoupne konstrukci od motorovýho prostoru přez kabinu až do kufrovýho, to přece taky něco váží ne???takže ve finále si ulehčíte jen tím že ste vyndali sedačky a tapeci ze dveří, navíc kolik takovej rám stojí?? neni lepší tu částku investovat radši do výkonu motoru??? Když mi tohle někdo nějak polopatě vysvětlí tak možná uvěřim i já tomu že bych začal vytrhávat věci z auta :mrgreen:
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Freedom
 
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole

Příspěvekod peet2101 » pon srp 23, 2010 16:59

Freedom, Ona ta klec je o hodně pevnější než výstuhy v kastli, takže pokud uděláš NA ZÁVODNÍM AUTĚ pořádnej rám, můžeš celkem pokojně vyřezat několik výztuh (například ve dveřích).
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků