odlahcenie kasne

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 23, 2010 17:37

Jmenuj prosím ty vyřezatelné výztuhy. Výztuhami ve dveřích máš na mysli tyčky v "íčkách"?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod peet2101 » pon srp 23, 2010 17:46

Koko Loko, V případě závodního rámu, mužeš třeba ze dveří nechat jen vnější plech, panty a zámek (někdy se kvůli váze vrtá i rám okének). Výztuhy mezi kabinou a kufrem mužou taky pryč, a dál už tam toho myslím moc není. Jediná věc kterou bych nechal tak jak je je podlaha a výztuhy držící nápravy. Samozřejmě když něco vyřízneš tak jenom proto že už to drží něco lepšího a taky s tím nesmíš legálně na cestu.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Freedom » pon srp 23, 2010 17:47

peet2101 píše:Freedom, Ona ta klec je o hodně pevnější než výstuhy v kastli, takže pokud uděláš NA ZÁVODNÍM AUTĚ pořádnej rám, můžeš celkem pokojně vyřezat několik výztuh (například ve dveřích).

jo jo já naprosto přesně vím co je rám a k čemu slouží ale nikde sem se nikdy nedozvěděl kolik to tomu autu ulehčí na hmotnosti, beru v potaz vyřezání veškerých výztuh na voze, jako je u VFTS vozů a vyřezání výztuh amatérských pokusů pokud člověk teda zrovna nestavý přímo závodní speciál má význam řezat do kastle nebo je lepší nechat tak jak je?? podle mého názoru od toho mnoho lidí očekává mnohem víc než se opravdu projevý :lol: :lol: proto do svého vozu nehodlam řezat dokud se mi to nějak neobjasní :D
Uživatelský avatar
Freedom
 
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole

Příspěvekod radek mb » pon srp 23, 2010 17:47

doporučuji neřezat,kastle se bude postupně odlehčovat korozí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod peet2101 » pon srp 23, 2010 17:53

Freedom, No řekl bych že váha auta bez výztuh s rámem bude o něco vyšší než váha vozu s výztuhami bez rámu, ale auto s rámem bude mít mnohem větší tuhost.

Na netu je hodně videí kde rally auto letí třeba 8x přez střechu a většinou je kastle namáčklá na rám a dál se nepohne a asi všichni víme jak vypadá normální osobák když de na budku...

Prostě pokud chceš jezdit po cestě tak vyhaž nepotřebný věci a radši oškrábej spodek auta od mnohých vrstev izolantu než abys řezal něco na kastli. A pokud chceš jezdit rally, nech si postavit profi rám a můžeš řezat do kastle, ale všeho s mírou.
Naposledy upravil peet2101 dne pon srp 23, 2010 17:55, celkově upraveno 1
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 23, 2010 17:53

radek mb píše:doporučuji neřezat,kastle se bude postupně odlehčovat korozí.
Toto je kvalitní názor :thumbleft: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Freedom » pon srp 23, 2010 18:03

takže se mi to vyjasnilo, auto neřezat jelikož přez boudu se nechystam, takže Rám je pro mě zbytečná investice kterou můžu raději věnovat do zdvojení stabilizátoru, tvrdšímu podvozku a nějaký tý úpravě na motoru a pokud má člověk rozum tak s timhle ujede autu stejný kubatury co je vybavený na silnice nesmyslným rámem :mrgreen:
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Freedom
 
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 23, 2010 18:06

Freedom píše: auto neřezat
Toto je velice rozumný názor!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Atex » pon srp 23, 2010 18:44

Je ram a ram... Bratranek jezdi vrchy, na sveho rencka si nechal udelat ram z lehkych slitin (nevim presne), vazi necelych 20kg a ma tim udelanou celou kabinu. Taky ale za nej dal temer 40 000kc.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Ondra 07 » pon srp 23, 2010 19:11

Freedom píše:pokud má člověk rozum tak s timhle ujede autu stejný kubatury co je vybavený na silnice nesmyslným rámem :mrgreen:
Se zigulem nikdy neujedes jinymu autu stejny kubatury ikdyz by tam mel treba ram z olova to uz si konecne uvedom nez se sam zklames. :wink:

Malda píše:Uz se po tom docela dlouho pidim, protoze nektery specialy sou na normalnich znackach, ale 100% odpoved sem este nenasel. Ale spis to zlegalizovat nepude nez pude ...
Ja jsem nad tim taky probdel desitky noci az me do toho tajemstvi jednoho hezkeho dne borec s Imprezou zasvetil. Maji auta dve, uplne totozna, s tim seriovym jezdi na STK, po STK sunda znacky zasune ho do garaze a da je na to druhe ostre, ktere by na silnici jinak nemohlo a jezdi si podle libosti, kdyz ho zastavi benga, ma vse v poradku a hlavne ve srajtofli pripravenych par masaryku pro pripad ze by si chteli prividelat... HEUREKA
Naposledy upravil Ondra 07 dne pon srp 23, 2010 19:21, celkově upraveno 3
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod MartasBrno » pon srp 23, 2010 19:15

Freedom píše:jelikož přez boudu se nechystam,


rezna píše:pokud ma seriovku s mekyma perama tak to hodi na boudu jak nikdy :)
amiricas píše:při pokusech o drift to prostě hodil na boudu.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Ondra 07 » pon srp 23, 2010 19:19

MartasBrno píše:
Freedom píše:jelikož přez boudu se nechystam,


rezna píše:pokud ma seriovku s mekyma perama tak to hodi na boudu jak nikdy :)
amiricas píše:při pokusech o drift to prostě hodil na boudu.

:lol: Myslim ze kluci nevi co chcou :lol:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Peter- Slovensk » čtv srp 26, 2010 21:04

Tak ako je tu napísané neni rám ako rám, hlavne rám ti asi nik nijakým legálnym sposobom nezapíše, čiže by si musel spravit rozoberatelný a ten je ešta kus tažší, ale ak by ti stačil ten základný rám ako mali staré autá, bez privela výstuh, tak by si sa s jeho hmotnostou mohol pohybovat okolo 40 kg,viac asi nie, čiže neni to až tak vela a dalej rám ta len nechráni on má ešte jednu doležitu vec, spevní ti auto a bude lepšie sediet na ceste, čiže budeš rýchlejší v zákrutách a tým pádom aj na rovinkách, či rezat výstuhy alebo nie, je to na tebe a hlavne na čo chceš to auto používat, vieš jazdit v bežnej pramávke so superodlahčeným závodákom ta rýchlo prestane bavit
Peter- Slovensk
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte úno 10, 2009 11:05
Bydliště: Brezno, Slovakia

Příspěvekod amiricas » pon srp 30, 2010 10:50

MartasBrno napsal:
Freedom napsal:
jelikož přez boudu se nechystam,


rezna napsal:
pokud ma seriovku s mekyma perama tak to hodi na boudu jak nikdy
amiricas napsal:
při pokusech o drift to prostě hodil na boudu.


Ondra07: Myslim ze kluci nevi co chcou

Jen tak pro info já se ptal (ověřoval jsem si pravdivost kamarádova vyprávění kterej na letišti když zkoušel driftovat hodil klasickou ladu 05 z 85 na boudu) mě se to nezdálo tak jsem se zeptal no !
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod Saša » pon srp 30, 2010 17:22

amiricas píše:Jen tak pro info já se ptal (ověřoval jsem si pravdivost kamarádova vyprávění kterej na letišti když zkoušel driftovat hodil klasickou ladu 05 z 85 na boudu) mě se to nezdálo tak jsem se zeptal no !

Vždy záleží na okolnostech a nepředvídatelnu . Z mojí 043 jsem udělal nechtěně na dálnici ve 140 km/h hodiny 540° ! (jednou dokola a ještě půlotoč) a na "boudu" to tendenci jít nemnělo . Být tam ovšem nerovnost o co by se kolo(la) sekly , nevím kotrmelce bych asi nespočítal .
A vhodným (nevhodným) řízením se dá převrátit jakékoli auto .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků