od Ondra 07 » úte dub 28, 2009 08:31
K tomu rezani do kastle, NEBLBNETE!!! Nevymyslejte pic**ny jak odlehcit auto o tri kila aby to lip tahlo. Na to zapomente, pokud je vam zivot mily. Ono se nerika nadarmo samonosne karoserii samonosna, vyztuhy jsou vymysleny lidma co tomu rozumi, myslim ze je neprechcijete svyma moudrama
Cest ke kyzenemu zrychleni je nekolik. Bud muzete opravdu vyrezat vsechny vyztuhy, dat plastova okna, veci z laminatu a mate kastli na sprinty. Ale jen blazen by se s tim vydal do provozu, kde by byl jako vajicko mezi kameny. To uz pak rovnou bych doporucil na kazdym kole nechat jen dva srouby, jsou tezky... Bezpecnejsi cesta je zvysit vykon at uz bud upravou nebo vymenou motoru a casti pohone soustavy. Pri vykonu pres 150Hp by byl dobry ram, nejlepe svareny, aby se auto nekroutilo. To pak muzete opet vyrezat vyztuhy a ruzne pic**ny. jak uz nekdo psal, zigul neni zadny bezpecnostni zazrak, ma sice plus varenych blatniku, ale i tak na silnici jezdi pevnejsi a novejsi souperi, (treba Peugot 309 SXi), to je pry pila jak blazen... Vyrezanim zadny Y vzpery za sedackama docilete toho ze se kasna bude v zatackach kroutit. A co se tyce bezpecnosti, to uz si rovnou dejte na volant proti hlave 200 hrebik a jezdete bez pasu...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...