Moderátor: Moderátoři
ale spravíš-len vyvrtat blok až do vody a vložit vložky válců o větším průměru- ten dvoulitr se používal v rallye. ty vole ono něco podobnýho ještě dneska existuje -koukám že to má mechanickej vstřik a uplně jinou hlavu s rozdělovačem na vačce-co je to za formuli-formule EASTER ? a koukám že to má špajzku ze škodule jen otočenou vzhůru nohama teď jsem si všiml-výroba RAF to byla za totáče závodní stáj-jezdily okruhy a vrchy a kastli dělali v aeru vodochody-původní karoserie byla hrozně neaerodynamická asi jako letící cihla.mám doma knihu-premiéry nadšení- tam je tento stroj popsanej, jen v tmavě červené barvěCory píše:z 1,6koveho bloku 2,0 nespravis , maximalne 1,9, ale ked sa pozru na blok, tak tam bude 2106, cize 1,6. Mam ti zohnat kluku?
Závodník píše:Žádná formule - sportovní prototyp Metalex MTX 2-03. Motor má původní Ladáckou hlavu! samozřejmě upravenou. Ty jsi myslel Mihalíkovo Aero - to existuje taky. Moje "placka" vypadá dnes takto takhle. S tou aerodynamikou na tom tak zle nebude.
ano ano tak to bude ono.jen ta kastle-2-03 byla jiná a mělo to původně motor typu 21011 ale je to nádherný stroj ! v jednom z těchto spiderů byl zabudován bájný jednorožec-šestnáctiventil od metalexu o objemu 2 litry vybavený vstřikováním a výkonem 200 koníZávodník píše:Žádná formule - sportovní prototyp Metalex MTX 2-03. Motor má původní Ladáckou hlavu! samozřejmě upravenou. Ty jsi myslel Mihalíkovo Aero - to existuje taky. Moje "placka" vypadá dnes takto takhle. S tou aerodynamikou na tom tak zle nebude.
rosta píše:... byl zabudován bájný jednorožec-šestnáctiventil od metalexu o objemu 2 litry ...
tak je to z argenty bo jak se to přesně menuje a hlavní co je tak to má opačnou hlavu než třeba kroma delta spol, to znamená že nemusíš nikde nikam řezat motor sedne líp...Majo píše:definuj slovne spojenie "spatne zohnatelny dvojliter"
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků