Podtlakový karburátor na pretlakový???

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Puhi » ned úno 08, 2009 23:20

No to je fakt, prepáč :oops:
Ale ked už fakt rozmýšľam :lol: tak tento systém má zase inú výhodu... Pokiaľ by aj turbo prepušťalo olej do sacieho potrubia, tak sa aspoň nezabetonuje potrubie (čistil som v renault kangoo, fuj), ale benzín ho bude stále čistiť... :roll:
a ešte jedna otázka na ten systém, sory, ale nejak mi to nedá, turbo musí byť aspoň na úrovni vstupu do sacieho potrubia nie? jednoducho mám nejak blbý pocit, že ak by medzi turbom a kanálikmi do hlavy bolo potrubie v nejakom vyššom bode, by nie všetok benzín sa dostal až k ventilom, ale by sa "vracal" späť k turbu... (myslím napr. voľnobeh alebo nízke otáčky)

Saša píše:
Cory píše:neviem ako sa da vyriest vystup oleja z motora pre turbo

Mezikusem blok/filtr oleje z 1.3 (05 řemen)

Čo? 1.3 mala nejaký medzikus? a azda aj s vývodom? :shock:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Saša » ned úno 08, 2009 23:23

Proto jsem psal o ůpravě svodů výfuku
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » ned úno 08, 2009 23:23

Saša píše:Cory napsal:
Dalej by som poradil zvysit tlak oleja podlozenim redukcneho ventilu

Myslíš že 4 bar je málo ?


Myslim, ze ani nie, len ci po namontovani turba tie 4 bary ostanu, kedze pribudol dalsi "mazaný" objekt.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Saša » ned úno 08, 2009 23:25

Čerpadlo dává velké množství oleje . "Podlžením" obtoku množství nezměníš .
Naposledy upravil Saša dne ned úno 08, 2009 23:27, celkově upraveno 1
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Puhi » ned úno 08, 2009 23:26

Saša píše:Proto jsem psal o ůpravě svodů výfuku

Ach, a ja som myslel že si písal o úprave sacích zvodov, o výfukových to je jasné :)
a ešte raz sa opýtam, ako je to s tým medzikusom z 1.3ky?
ps. Saša si už asi zaslúži helpíka :D
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Cory » ned úno 08, 2009 23:29

ja jeden mam, ak chces :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Puhi » ned úno 08, 2009 23:29

jasne, ale ma to aj vývod? :shock: K čomu to origo slúži?
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Cory » ned úno 08, 2009 23:32

to je len nato, aby ten filter nebol nasroubovany na blok zboku,ale pozdlzne s motorom
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Puhi » ned úno 08, 2009 23:35

aha aha, jasne, veď už s tým niečo vyhútam/e :wink:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod HoluboSup » pon úno 09, 2009 00:38

Cory píše:to je len nato, aby ten filter nebol nasroubovany na blok zboku,ale pozdlzne s motorom

Ten myslím na ostatní motory nepasuje, lepší by to bylo místo toho tlakoměru, už jsem to takhle viděl.

Saša píše:Myslíš že 4 bar je málo ?

když uděláš paralelní odbočku přes turbo, tak tlak klesne.

Napadá někoho jaké použít hadice? Aby se hnedka nenaleptaly...
Uživatelský avatar
HoluboSup
 
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvekod Italia drift » stř bře 25, 2009 15:27

sorry ze sa dotoho miesam,ja sa chcem len opytat ked sa da turbo pod karburator, tak ide cez turbo benzin+vzduch,nemoze sa stat zeby to tam vybuchlo? nejakou cistou nahodou...dost ma to zaujma.
Italia drift
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvekod Saša » stř bře 25, 2009 18:36

Italia drift píše:nemoze sa stat zeby to tam vybuchlo? nejakou cistou nahodou...dost ma to zaujma

Stát se to může ale nic se nestane , Je to to stejné jako když to "střelí" do karbece . (Buď jiskrou v nesprávný čas , nebo prošlehnutím skrz ventil) V UL letadlech se tato kombinace (turbo pod karbec) hojně používá .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Puhi » stř bře 25, 2009 22:19

Len tak mimochodom, už len zplašiť novú hlavu, aby mi došiel karbec ktory je teraz u Tommela asi, dokončiť Natašu a začne sa robiť Lada 1500 Turbo coupe :twisted: :twisted: :twisted:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Italia drift » stř bře 25, 2009 22:19

aha tak potom to je pohoda,heh to je ale prdel,jak sa to da lahko urobit.
Italia drift
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvekod Puhi » pon pro 07, 2009 16:06

Heh, vysvetlí mi tu niekto tento obrázok? :P Lebo koľko tu bolo príspevkov že sa turbo nedá pustiť cez podtlakový karbec, a mňa ak zrak neklame, tak toto je klasický škodovácky karbec jikov alebo aká to rachotina. A je tam aj intercooler ak dobre vidím. :wink: Tak babo raď :lol:
Přílohy
zeby turbo.jpg
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků