rosta píše:a není jednodušší vyměnit karb za přetlakový typ třeba z renaultu 5 turbo?
Všude se jich válej hromady...
Moderátor: Moderátoři
Jejda, to mě nenapadlo... Jak to vyřešit?Saša píše: změnit jehlový ventil páč původní zvýšený tlak neudrží
Ne, Renaul 5 turbo bylo malosériově vyráběný závodní auto, narozdíl od běžného R5 má motor vzadu a je o dost širší. Navíc se jich většina vyrobila se vstřikováním. Těžko takový auto někde seženeš, o dílech ani nemluvím.rosta píše:a není jednodušší vyměnit karb za přetlakový typ třeba z renaultu 5 turbo?
Pája píše:rosta píše:a není jednodušší vyměnit karb za přetlakový typ třeba z renaultu 5 turbo?
Všude se jich válej hromady...
HoluboSup píše:Jejda, to mě nenapadlo... Jak to vyřešit?Saša píše: změnit jehlový ventil páč původní zvýšený tlak neudrží
Puhi píše: niesu tam pri tom systéme potom nejaké "zádrhele?" napríklad či sa nedostane benzín do oleja cez turbo keďže v turbe je už vzduch spolu s benzínom?
Cory píše:neviem ako sa da vyriest vystup oleja z motora pre turbo
Cory píše:Dalej by som poradil zvysit tlak oleja podlozenim redukcneho ventilu
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků