Tak, mal som jeden nápad - Ak by sa napríklad pri klasickom žiguláckom webri napojilo turbo pred karburátor, a nejakým spôsobom prepojilo potrubie medzi turbom a webrom s plavákovou komorou karbca(napr vrtnúť dierku do viečka karburátora a prepojiť-jednoducho aby tam bol vždy rovnaký tlak ako v potrubí), nebol by to nakoniec viac-menej pretlakový karbec?
Takže mám aj otázku, ak by sa to aj takto prepojilo, kadiaľ by ten tlak mohol unikať z karburátora (vraj staré webre mali odvzdušňovák plavákovej komory, ale viac neviem)?
No a možno by aj trebalo prerobiť paliv. čerpadlo na elektrické, ale to je momentálne jedno
uff, dufam že som napísal všetko čo som chcel
ps. príspevky typu že mi už načisto hrabe atd. tu čakám, ale nemuseli by byť, takže prosím len príspevky prečo by to nemalo fungovať, prípadne na čo som zabudol a tak...
Dik