Ak by niekto potreboval čisto nový karburátor OZON, (DAAZ 2107) tak viem na UA kúpiť nový. Aj s mikrospínačom aj bez mikrospínača.
Potom má skladom ešte starú výrobu karburátora "JIKOV" na Ladu, ktoré sa montovali v niektorých zemiach ako fabrické.
Takže ak máte niekto záujem experimentovať, môžte s novými komponentmi, aby to bolo presnejšie.
Nechcem načínať novú diskusiu na to isté téma, tak to hodím sem:
Chcel by som sa spýtať, ako to je s karburátormi. Mám 2101ku a mal som na nej na karburátore presne tak skrútenú prírubu, ako hovorili niektorí z vás tu. Priehyb robil tak do 2 mm a pri pokuse o narovnanie mi to prasklo. No skúsil som, ale mal som dopredu pocit, že toto nepôjde. Dve možnosti riešenia - zohnať nejaký druhý pôvodný, alebo zmeniť za iný nový (2101 sa už nová nerobí). Keďže som predpokladal, že ten druhý pôvodný bude podobne skrútený (či už viac, alebo menej, aj tak to treba narovnať) ako ten môj, tak som sa rozhodol pre druhú možnosť. Prikúpil som 2105 univerzál - čiže typ OZON s podtlakom, mám tým pádom istotu, že bude rovný a bude tesniť. Samozrejme som k nemu rovno zobral rozdelovač 2101 s podtlakom. Neriešil som, či by to nešlo bez toho - je to 20 € položka a je jasné, že s ním to pôjde rozhodne lepšie, ako bez neho. Všade je písané, že je to takto perfektne zameniteľné a žiadny problém. Nenašiel som ale nikoho, kto by rozoberal tie príruby na vyhrievanie spodnej časti telesa karburátora. Teda iba do tej miery, že na type OZON nie sú. Moja otázka je, čo s hadicami na prívod a odvod vody? Myslím si, že by malo stačiť ich spojiť a bude hotovo. Ale chcem mať istotu, tak sa radšej pýtam.. Aby mi to tam nerobilo neplechu, nejakú..
P.S. ..ako ste tu písali, že aj nové sa skrútia časom, to ma dosť zarmútilo. Dúfam, že pri mojom ročnom nájazde to bude trvať hoooodne dlho, kým k tomu dôjde..