Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Moderátor: Moderátoři

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Viko » ned dub 01, 2018 14:12

Vyšší blok od nižšieho ja nerozpoznám a to sa žigulom venujem 4 roky. Proste bych zbrúsil typ a číslo a hodil to tam.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 2103 - 1977 - moja žena má dobrý vkus
VAZ 21011 - 1980 - adoptívne dieťa
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Viko
 
Příspěvky: 668
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok/Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod valda1971 » ned dub 01, 2018 14:36

Na první pohled je kratší nalévací hrdlo oleje, prostě celkově je motor vyšší, ani tam nemohou být křídlové matky filtrboxu. Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 4545
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Cory » ned dub 01, 2018 16:35

Vyssie bloky maju zo strany vyfuku vyztuhy :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9475
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Luděk Musil » úte dub 03, 2018 08:05

valda1971 píše:... . Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?
A to by ještě tím STK musely projíždět 2 žiguly těsně za sebou (menší a větší kubatura) a technik by se musel zaměřit na "stavbu motoru" a ne pouze na vyražené číslo na bloku.
Ano, jsou jisté rozdíly ve stavbě, ale kubaturu na první pohled nepoznáš. A ani jako odborník na Ladamotory nepoznáš rozdíl mezi 1,3 a 1,6 v řemenové 2105 ... stačí dát vyšší kliku, kratší ojnice a nemusíš ani vrtat :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13 ( :hrob: ); 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá 2191 -> 16-?; 21011 - veterán (75) 12-?; bílá felicia combi s novým ksichtem -> 98-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 8288
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Cory » úte dub 03, 2018 08:42

Ani kratsie ojnice nemusia byt. Dokonca sa da spravit az 1,9
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9475
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » úte dub 03, 2018 20:07

valda1971 píše:Na první pohled je kratší nalévací hrdlo oleje, prostě celkově je motor vyšší, ani tam nemohou být křídlové matky filtrboxu. Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?


A vidíš Valdo, ani tohle není přesné rozpoznávací znamení, protože první 2103 měly nalévací hrdlo vysoké (stejný ventil dekl jako 2101) a křídlové matky starého provedení se tam bez problému vejdou :-) (jsou nižší)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7180
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Laďuša » úte dub 03, 2018 20:17

První 2103 sahají až do roku 1979? :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 2000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

:!: kereklampások :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 11435
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Sid » ned dub 15, 2018 21:52

Prvé 2103 siahajú do roku 1973. Čo sa týka EK a STK, takpodľa metodiky sa farba motora nekontroluje. Kontroluje sa typ motora. Pokiaľ je nečitateľný, alebo sa k nemu nemožno dostať, použije sa nepriama identifika’cia. Tá spočíva v porovnaní týchto údajov podľa predpisu k danému vozidlu so skutočnosťou:
- koncepcia
-počet valcov
-druh paliva+ čím tam nieje zabudovaný nezapísaný alternatívny pohon
-spôsob prípravy zmesi
-druh emisného systému
To je všetko.
Sid
 
Příspěvky: 1651
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » pon dub 16, 2018 13:01

Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.

Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7180
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod valda1971 » pon dub 16, 2018 13:05

Vašátor píše:
Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.

Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.

Že se v r.1973 začly vyrábět.......
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 4545
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » pon dub 16, 2018 13:11

valda1971 píše:
Vašátor píše:
Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.

Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.

Že se v r.1973 začly vyrábět.......

No, prave ze se začaly vyrábět v roce 1972.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7180
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Sid » stř dub 18, 2018 21:18

1500 vky vyšli už v 1972????
Sid
 
Příspěvky: 1651
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod valda1971 » stř dub 18, 2018 22:30

Sid píše:1500 vky vyšli už v 1972????

Dle jistých pramenů 1973, ale hádat se nebudu - není to můj styl :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 4545
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod uha2324 » čtv dub 19, 2018 07:11

staci kouknout do bible ala Tuma. 2103 se zacaly vyrabet v roce 1972, ale vyrobilo se jich jen par kusu (rekl bych treba devet tisic, no vsak mate Tumu pro presnejsi udaje). velkoseriova vyroba se poradne rozbehla az v roce 1973. k nam se 2103 zacala oficialne vozit v roce 1973. mluvime o vyrobe pomoci velkoserioveho naradi a na finalni vyrobni lince v Togliatti. jen aby me zde nekdo zase nenapadl ze prvni 2103 se vyrobila v Italii :-) - to je dost pravdepodobne, ale slo o prototyp, vyse pisu o seriove vyrobe.
info o vysce nalevaciho hrdla je zajimave. je fakt ze na Ziguliku z roku 1973 mam kridlove matky, do ted jsem myslel ze je tam dal majitel auta kvuli zjednoduseni udzby.
s Vasatorem bych moc nepolemizoval :-) Vasek vi.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 598
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu

Příspěvekod Vašátor » čtv dub 19, 2018 10:36

O výrobě 2103 v roce 1972 pise ve své knize i pan Tuček.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7180
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník