El. posilovac rizeni

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Marťas » úte čer 01, 2010 21:25

Myslim že Astra G má hřídel stejnou s Combem a pár verzí má na volantu i tlačítka, některé i airbag, to bys byl mezi čtyřkařema king :P
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957
Obrázek
▓ Je třeba mít na své straně většinu - proto neurážejme hlupáky. ▓
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3140
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod vintera » stř čer 02, 2010 12:22

před časem jsem na parkovišti viděl ladu, myslím 05, nebo 07, měla jiný volant, vypadalo to divně, tak jsem se optal majitele když skládal nákup jestli nechce origo, co mi doma zbyl. On suše odvětil " mám ho kvůli posilování" , zabouchl dveře a odjel. Myslel jsem, že asi chce posilovat ruce, jak je v ladě zvykem, ale teď mi došlo, že asi měl posilovač řízení. Sám bych ho potřeboval (ze zdrav. důvodů) to jediný mi chybí k dokonalosti lady. Zkoumejte, zkoušejte, pište, budu vám vděčný.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Jany_RS » pát črc 02, 2010 15:22

no chlapaci dajte si do poriadku riadenie, mam volant 34cm a jayzdim s nim tak ako ai ty predstavujes jazdu s posilovacom...
ja osobne posilovac odmietam, vacsinou nie je moc dobre nastaveny a ubera zo sportoveho pozitku z jazdy, pretoze clovek straca feedback od kolies...


a co tak hrebenove riadenie to potom by si tu silu z kolies citil este viac,ci nie?a mozno ze by to islo lahsie ako snekove
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Majo » stř črc 07, 2010 19:19

to mi povedz kam napraces hrebenove riadenie u ziguliaka. Uz aj spojovacia tyc riadenia je tam natesno
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6386
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Jelen » stř črc 07, 2010 19:46

Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6666
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Saša » čtv črc 08, 2010 16:42

Dle motorové vany je tam jiný motor a značné ůpravy kastle . Jde taky o to co bude dělat geometrie při propérování .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3175
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: El. posilovac rizeni

Příspěvekod Shackey1 » pon bře 05, 2018 20:51

Jedno s druhym suvisi tak to tu hodim: viewtopic.php?f=57&t=20613
S Ladou na vzdy [color=#0000BF] [/color]
Uživatelský avatar
Shackey1
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník