Lionolův VAZ č. I, II, III a IV - nové fotky

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Puhi » sob led 10, 2009 22:59

máš to fakt pekné :) akurát mi nepasujú k červenej tie 06kove puklice, ale to je len detail
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Poklice

Příspěvekod lionol » sob led 10, 2009 23:08

Koukni na nové fotky, dávno tam nejsou, to bylo první, co jsem vyměnil. V žádném případě to není detail! Jak jsem auto dovezl, rovnou se měnily, měl jsem už nachystanou celou sadu nových.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod lionol » sob led 10, 2009 23:09

Nulašestka: jsou nové, koupené v Moskvě na dobírku
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Puhi » sob led 10, 2009 23:13

lionol píše:Koukni na nové fotky, dávno tam nejsou, to bylo první, co jsem vyměnil
Ach, tak potom super :)
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Laďuša » sob led 10, 2009 23:24

Krásný auta ...
Idylický zátiší: http://lionol.rajce.idnes.cz/VAZ_2103_1 ... CN8416.jpg :P :lol:

Ale mam pár dotazů: Tmavě zelená - páčka sytiče nalevo? (sakra, to se mě skoro zdá i u světle zelený?)
A červená - trojpáčku má, ale taky se mi zdá, že tam má šlapku na ostřikovače?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Jelen » sob led 10, 2009 23:29

Laďuša, u 03 jsem měl sytič taky nalevo, trojpáčku a nášlap na ostřikovače. Trojpáčka neměla kontakt pro ostřikovač.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Laďuša » sob led 10, 2009 23:31

Zajímavý tuto :shock: Člověk se pořád u těch starých krabic něčemu diví... Sytiče nalevo jsem si nikdy nikde nevšim...a ta trojpáčka bez vstřiku...trochu naprd, ne? :D
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod lionol » sob led 10, 2009 23:33

Laďuša: Ano, obě zelené budíky bez symbolů, kontrolka pro přívěru vzduchu uprostřed, táhlo vlevo, dvojpáčka, nášlap. Červená budíky se symboly, kontrolka přívěry vlevo, táhlo vpravo, trojpáčka (pouze stěrače, ostřikovač dosud manuál na nohu bez čerpadla).
Žiguli nemá sytič, anóbrž přívěru vzduchu :D Do r. 1976 se dělalo táhlo vlevo a budíky neměly symboly, pak to přešlo doprava a vyměnila se i pozice kontrolky. Na obrázcích lze srovnat změnu umístění kontrolky, svítí u červené a u světle zelené, vždy jde o přívěru. Ovládání stěračů pod volantem je ergonomičtější, než kolébkovým spínačem z přístrojového štítu, umožnuje uživatelské cykly na pravé ruce rychlým pohybem bez nutnosti šátrat třeba potmě kdesi vlevo dole na desce. Elektrické čerpadlo v té době (1976) bylo dodáváno pouze na 2106, teprve od r. 1979 se montovalo i na 2103. Sešlápnutím nožního tlačítka se automaticky spustí i stěrače.
Naposledy upravil lionol dne sob led 10, 2009 23:57, celkově upraveno 1
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod lionol » sob led 10, 2009 23:44

Laďuša píše:Krásný auta ...
Idylický zátiší: http://lionol.rajce.idnes.cz/VAZ_2103_1 ... CN8416.jpg :P :lol:


Ono v Olomouci zase není tolik volných ploch pro nerušené fotografování, aby tě někdo neočumoval apod. Separátory se chovaly při aktu focení velmi způsobně a nenápadně :D :D
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Laďuša » sob led 10, 2009 23:50

Dík za osvětu, škoda jenom, že tutu látku by Jára Cimrman umístil do zapomněnky, tedy látky určenou pro zapomenutí. Rafinovaným způsobem by se lehce ujistil, že detaily o přehazovaných kontrolkach opravdu v hlavě neudržim :lol:
Nu moje autí je registrovaný začátkem roku 1979, tedy vyrobený muselo bejt někdy tak na přelomu 1978/79 a naštěstí už mam ostřik v elektrice. Že se jim chtělo na chvilku zavádět takovej mezistupeň...

Lionole, pro vyjádření myšlenky, na kterou jsi v příspěvku zapomněl, používej ,prosím, tlačítko upravit a vetkni jí do příspěvku zrovna odeslanýho. Díky
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod lionol » sob led 10, 2009 23:56

Laďuša píše: a naštěstí už mam ostřik v elektrice. Že se jim chtělo na chvilku zavádět takovej mezistupeň...


Rusové měli vždycky divný nápady, to souviseli vždycky se stavem rozpracovanosti aut ve výrobě a díly na skladě. Měli prostě hromady pytlíků a nožních spínačů a zároveň už začali s trojpákami tak to zkombinovali a hotovka. Zábavný je ktomu i prospekt, někdy ho vyfotím. Je to mizernou češtinu popsané schéma té trojpáčky vložené do návodu k obsluze, cyklostyl na hrubém papíře s třískami.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Jelen » ned led 11, 2009 00:11

Gratuluji ke krásným vozům, lionole, ale mám rejpavej dotaz: proč 3 03ky? nechtělo by to od každého kusu jinej? I když teda někdo může namítnout, že každej jinej je :-D :mrgreen: Máš fakt krásný auta.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod lionol » ned led 11, 2009 00:14

Díky Jelene, 01 a 02 mě neberou, 06 nemůžu pořád sehnat, ale pracuju na tom, hranatý neberu na vědomí. 2106 pouze do roku výroby 1979. Problém, nastavil jsem moc přísná pravidla.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Jelen » ned led 11, 2009 00:18

To víš, 06ky moc nejsou, já měl kliku a to obrovskou, jakou jsem sehnal za hodně dobrou cenu rok 1978, 02 je docela pěkná, 01 má taky něco do sebe, ale neni tu ten luxus :-D a hranatý taky neberu na vědomí :-D
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod lionol » ned led 11, 2009 00:21

Teď jsem měl jednu 06, původní stav, funglovka ... ale ten blázen chtěl za ni 100 tkč :roll: tak jsem ho poslal do ... mů
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků