Jak na automatickou teplotu v kabině?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Saša » stř lis 12, 2008 15:56

Ano .
Ale doporučil bych výmněnu starého kohoutu topení za nový typ (keramický) nebo implantaci jiného . Fungovat to samozřejmně bude i s tím původním .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod morcak » stř lis 12, 2008 18:29

Poněvač to někoho baví a chce aby to fungovalo dle jeho představ . Nebejt takových lidí tak "tu" řešíme opracování pazourků a pasti na mamuty . :twisted:

to je fakt
morcak
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát říj 01, 2004 17:58
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Roman » stř lis 12, 2008 19:34

To servo z obrazku je momentalne na aukre, len cena nie je moc "vrakova"
http://www.aukro.cz/item481550062_servo ... via_i.html
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Saša » stř lis 12, 2008 20:20

:shock: Jsem boháč ! mám jich bednu . Ruzných druhů . Vyvážely to na skládku i s komplet elektrikou palubek . Tak jsem jich pár nasyslyl . Je ovšem divné že je na svascích kabelů VW/Audi a kousek dál Porsche
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » stř lis 12, 2008 20:27

predas mi ? :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Saša » stř lis 12, 2008 20:31

Obyčejně jsem je rozdával ale teď vidím že si o nějaké pivo řeknu . (4X 10°G) bereš :P
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » stř lis 12, 2008 20:37

BERIEM :) v TT?? Alebo na jarnom zraze, ak budem :) Moze byt?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Saša » stř lis 12, 2008 20:38

Před jarním srazem mi to připomeň !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Jelen » stř lis 12, 2008 20:40

Saša, taky mi jeden zasysli, do Jelenice se bude hodit.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod morcak » stř lis 12, 2008 22:09

http://www.apoelmos.cz/cz/info/s-prutok ... #zalh_p499

FH Mosaz
nšlo by tohle použít jako senzor průtokoměru - měřiče okamžité spotřeby ?
cena se zdá docela v pohodě
morcak
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát říj 01, 2004 17:58
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Kewint » čtv lis 13, 2008 07:17

ja chci taky jednu..prosím...:)

edit: jednu tu věcičku :)
Naposledy upravil Kewint dne čtv lis 13, 2008 11:24, celkově upraveno 1
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Saša » čtv lis 13, 2008 10:13

For morcak : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 9tokom%ECr
Cena průtokoměru cca 100kč na vrakovišti . Pokud meseženeš obrať se na mně pár mi jich tu leží i s budíky .
Jinak ten HF-mosaz je moc hezký a ta cena je taky OK . Pro někoho co jezdí na LPG , mám podobný . http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
Kewint . Co to je "jednu" ?
Ale spět k topení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Saša » pát lis 14, 2008 16:24

Včera jsem při třídění věci co půjdou do auta po GO narazil na vodní elektrické čerpadlo původně určené pro vozy s bufíkem . Toto konkrétní je z Ford Galaxi . Jeho výmněna stála známého přes 7ť kč . Mne 25kč za nové uhlíky .
Vřazením tohohle čerpadla do okruhu topení se získá možnost topení dlouho po té co vypnete motor (než se vychladí) a za jízdy nekolísajíci dodávku teplé vody do topení . Vypnuté čerpadlo nebrání vodě nijak v průtoku .
For Jelen jasně - dohodnem se .
For Kewint Chceš ho na....nebo namontovat do auta ? S elektronikou a mechanikou se moc rád nemáš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod morcak » pát lis 14, 2008 23:31

to by mohlo topit ještě půl hodiny, než se ochladí blok motoru, když nebude zrovna -20
a ta dodávka pomocí čerpadla by mohla částečně vyřešit horko-zima, protože teplota v motoru je defakto stejná na volnoběh i při jízdě, jestli se nemýlím
morcak
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát říj 01, 2004 17:58
Bydliště: Jihlava

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků