Zelené žihadlo (Boris Jelcin)

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Jakub Metelka » sob kvě 29, 2010 20:47

Toť názor rozumného člověka :wink: .Nechci mít auto jako ostatni cele v jedne barve.Rád si dělám věci pod svého názoru :) .
Dnešní projížďka proběla uspěšně.Brzdy jsou již OK čep musím naplnit vazelínou ,ale vrzaní se hodne zlepsilo.
AKorat jsem zjistil ,ze je špatně privařenej levej predni blatnik pri prichodu k autu dnes rano me to málem trefilo :evil: .Otevřu dveře a v aute je jezero :evil: .Nevim ,kterej expert ty blatniky delal ,ale mohl by jsi pogratulovat :evil: .Blatnik v miste jak je ten zlabek ,který se vyplnuje silikonem ci tmelem absolutne nedrží.Nekdo to chytnul na jeden bod a konec.Tedka me samozrejmě zatéka :( ponevadž bod upadnul blatnik se hýbe a voda kdyz je vetsi dest tak tece do interieru.
Říkám si kdyz jsem z takového vraku jakej to na začátku byl udělal zase auto ,ktere vypadá k světu tak toto už me nevyvede z míry :)
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod mayo456 » sob kvě 29, 2010 22:18

pozitivny pristup.... to je hlavne :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod MartasBrno » ned kvě 30, 2010 17:48

Tohle obdivuju. Možná jedna nesmělá poznámka. Dokonce i tzv. neutrální silikon je přecejen trochu kyselý, takže korozivní. Na auto fakt patří karosářský tmel.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod vintera » pon kvě 31, 2010 21:06

na spára je nejlepší "medvědí hovno" a přetřít barvou, všechny čepy mazat pouze vazelínou A00 , je s ní o trochu horší práce, ale nic nebude reznout a vrzat.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Jakub Metelka » úte čer 01, 2010 20:40

vintera, tot i můj názor :wink:

Silikon já ze zásady co se týče auta nepoužívam :)
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod vintera » úte čer 01, 2010 23:00

a ještě jsem chtěl dodat, gumové silentbloky mažu leta červenou brzdovkou a listová pera (ne na ladě) grafitem a nic mi pak nevrže.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Jakub Metelka » sob čer 26, 2010 19:25

Zítra započne oprava ,která Borise zbaví artrozy jenž jej provází :D .Když už budu mít auto takto rozebrané tak zrovna vyměním brzdiče za jiné ,které prošly repasí a jsou v podstatě nové :wink: dále repase zadních prasátek,výměna karburátoru a konečně osadím maďarský výfuk ,kterej už mě 3 roky leží v garáži a v neposlední řadě osadím jinej zadní nárazník v podstatě zánovním stavu :wink:
Průběh oprav budu dokumentovat :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Jakub Metelka » ned čer 27, 2010 21:25

Jak jsem včera napsal tak jsem dnes začal konat :mrgreen: .Vrchní čep šel odmontovat celkem dobře akorát po vytáhnutí se rozpadnul :D .Asi největší problém byl s odmontováním brzdiče :( .Praskl mě trhák :mrgreen: pak se přešlo na metodu nahřívání :lol: další trhák už naštěstí neprasknul.
Nejvíce mě asi dostalo zjištění ,ze spáry na autě jsou utěsněny silikonen :evil: .Hned byl nahrazen medvědím hovnem a následně natřeno asfaltovou stříbřenkou.
Zítra jedu nakoupit zbylé věci co mě schází a začnu pravou stranu skládat dohromady :)
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Jakub Metelka » čtv črc 01, 2010 21:14

No nenaštvalo by Vás to :?: Všechno jsme dnes uspěšně smontovali dohromady, odvzdušnily brzdy a ejhle :twisted: začnu dotahovat šroub na pravém předním kole.Dotahuju no a co se nestane ? šroub má smetenej závit :) .Dám druhej a znova tuduž jsem usoudil ,ze zavit v naboji je pokaženej :| .Samozřejme se musí dát jinej :mrgreen: .To znamená opět vše rozebrat a osadit naboj ze zesnulého Lorda Bakelita :) .Potěšilo mě ,ale to ,ze zrepasované brzdiče fungují výborně :wink: .Nu což chvíli jsem zuřil ,ale pro opakovaný úspěch zítra hodíme opáčko :mrgreen:

Zde je fotoalbum kde jsou fotky z oprav.Další budu postupně dodávat :

http://somali.rajce.idnes.cz/Boris_Jelcin_-_oprava/

Je šance ten náboj ještě nějak nachránit a nebo jej mám vyhodit :?:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Cory » čtv črc 01, 2010 21:51

Jakub Metelka píše:Je šance ten náboj ještě nějak nachránit a nebo jej mám vyhodit


Mne a to stavalo permanentne, tak som napchal dlhsie sroby odzadu, priheftoval ich a pouzil som matky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Hurikán » čtv črc 01, 2010 22:20

No teda soudruzi, co s těma autama děláte? :shock: Mě se závity v nábojích nepovedlo zdevastovat, ani když jsem při utahování šroubů skákal po konci klíče. Jediné co nevydrželo, byly disky, které se v místě otvorů pro šrouby zdeformovaly a pak praskly. Jó, to jsem byl ještě mladej, lehkej a blbej. Teď už su jenom blbej. :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » čtv črc 01, 2010 22:28

ja neviem, ja som ich urval s original klucom a rukami...ale tak ked som vytahoval motor z auta sam, tak toto musela byt hracka... :scratch:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Hurikán » čtv črc 01, 2010 22:30

Cory píše:ja neviem, ja som ich urval s original klucom a rukami...ale tak ked som vytahoval motor z auta sam, tak toto musela byt hracka... :scratch:

Ty a Drobek se nepočítáte. Vy totiž nejste normální lidi. :P :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » čtv črc 01, 2010 22:32

Hurikán píše:Vy totiž nejste normální lidi. :P :lol:


Viem, niekedy som blby :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Jakub Metelka » čtv črc 01, 2010 22:35

Hurikán, vypadá to na špatnej vyrobek :mrgreen: .
Já to dotahoval ručně :mrgreen: jen jsem o trochu vice zabral a zadařilo se :lol:
Cory, zajímavá úprava :wink: .Je to podobný styl jako má Škoda a nebo AZLK :) ,Nechtěl by ses u mě stavit :?: potřeboval bych přehodit motory v autech :mrgreen:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků