Zelené žihadlo (Boris Jelcin)

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Jakub Metelka » ned kvě 23, 2010 21:07

Vidím to na svisláky :) bude to nejpravdepodobnější možnost :|
Zítra to zkusím promáznout a uvidíme :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Maysner » ned kvě 23, 2010 21:50

me vrzou novy silentbloky v ramenech. jina cesta nebyla. daval jsem novy ramena. po "zahrati" se rozvrzou jeste vic. co uz :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod MartasBrno » pon kvě 24, 2010 15:33

mayo456 píše:mne to tiez vrzga na pravej strane ale iba ked mam vytoceny volant najcastejsie dolava a prudko sa pohnem. inak je to vsetko krasne ticho a na krajnom riadiacom cape je zla prachovka tak si myslim ze to je kôli nemu. Uz som kupil mooga takze vymenim, zvisle su original s mazacim otvorom tie premazem a musi to byt ok :)


Tak toto mi něco připomíná. Já mám totéž na modrém, při plném rejdu se rozvrže něco z pravé strany, jen nerozliším svislé čepy nebo pomocný čep řízení. Celé řízení i svisláky nají dodělané mazničky, řízení jsem dokola oběhnul s tekalemitkou a je to stejné. jen na ty svisláky se jaksi zatím nedostalo :oops: , resp. na horní. Spodní jsem udělal.

To co tady, Kubo, píšeš s vrzáním při propérování, mám na zeleném stejně a z řízení to není, svádím to na silentbloky ramen, ale nemůžu potvrdit. Su zvědavej jak ti to dopadne, kde bude chyba. Na obou autech mám všude nepoškozené manžety, ale stejně nemám jistotu, jestli to něco zaručuje. Řízení na modrém jde trochu ztuha, na zeleném lehce. Oboje jsou bez (mě) citelných vůlí.
jo, ještě jeden datail, Když jsem zeleného propérovával v garáži za předek, tak to vrání bylo slabé a když jsem zabral vzadu na kouli, tak bylo silnější. Jenže šlo opět ze předu :roll: .
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » pon kvě 24, 2010 15:52

Vržou většinou spodní čepy . Jestli mají vůli se dí zjistit pouze za předpokladu že auto zvednete za spodní rameno (blízko čepu) . Uchopíte vespod kolo v místě kde normálně stojí na zemi a skusíte s ním zalomcovat (k sobě a od sebe) . Pokud je vadný kolo bude mít vůli .
Pokud auto stojí normálně na kolech tak vada (i vážná) spodního čepu nelze zjistit . Na kontrolu horního čepu stačí kolem (za vršek) škubnout k sobě (auto v normální pozici) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod dandy » pon kvě 24, 2010 16:48

Nečítal som to celé, možno to tu už je. Ak to za mokra - dažďa prestane vŕzgať tak sú to silentbloky a čapom nič nie je. A skúsil by som Hurikánovu metódu, len bacha na prsty :P
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
dandy
 
Příspěvky: 873
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Jakub Metelka » pon kvě 24, 2010 21:38

Všem Vám děkuji za rady kolegové :wink:

Příčina je ve svislých čepech :) .Dneska jsem je celé dopoledne promazával rozhybával a zlepšení je již poznat :wink: .Vyměnit se budou muset ,ale aspon ,aby se me to podarilo trochu oddálit :) .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 28, 2010 21:08

Oprava brzd konečně dnes dokončena :).Rozhýbat prasátka a hlavně osadit nové prachovky 8) .Tomu původnímu se už prachovky nedalo ani říkat :D .Čepy vržou již jen minimálně :wink: .
Ještě bych rád o víkendu osadil konečně madarsky výfuk a jsem plne spokojen 8)
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod MartasBrno » pát kvě 28, 2010 22:13

Jakube, ty svisláky to byly vrchní, nebo spodní? pro zajímavost...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 28, 2010 22:17

MartasBrno, vrchni :wink: .Po promazani a rozhýbaní se to zlepsilo mazaci procedůru opakuji pravidelne :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod MartasBrno » pát kvě 28, 2010 22:38

Musím to taky obejít, ale fakt nevím, minulej majitel to mazal jak o život, maznice jsou všude a i tak se to nakonec začalo ozývat. No, oběhnu to, po zkoušce možná...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jakub Metelka » sob kvě 29, 2010 08:15

Dneska po týdnu dávání dohromady bych chtěl provézt zkušební jizdu neco kolem 70km.Uvidíme jak se to bude chovat myslím tim opravené brzdy a ten čep.Pri včerejší zkoušce vrznul jen jednou pak uz ne.Prekvapilo me ,ze kdyz bylo auto na zemi tak též bez vrznutí 8) .

Je paradoxem ,ze to auto jezdilo i přes zoufalý stav predních prasátek tak dobre :) .Pred opravou to porad pribrždovalo.Levé celkem jeste ušlo ,ale prava strana nejevila znamky zivota :) .Propláchnutí WD a rozhýbání je problém odstranen.Rovnou jsem dal i nové prachovky ,ale to uz jsem tady říkal :) .
Naposledy upravil Jakub Metelka dne sob kvě 29, 2010 08:46, celkově upraveno 2
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Puhi » sob kvě 29, 2010 08:44

MartasBrno, pokiaľ nemáš veterána, tie čapy vyhoď. :wink: Na moogy som počul len chválu, ja som sa síce k moogom nedostal, ale mastersporty mi zatiaľ slúžia tiež výborne :) ruský sa mi rozvŕzal po necelých 1000 km, takže...
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Sid » sob kvě 29, 2010 08:53

A naša 2102ka jazdila so zúfalými brzdami dobre. Akurát tie naše boli úplne pridreté, zahrdzavené, plné blata a zodraté obloženie, Ale skrátka to išlo. Prasatá sa už nepodarilo ani pohnúť. Museli byť vymenené. Inak dobré, ale nastriekaj tie kapoty.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Jakub Metelka » sob kvě 29, 2010 13:34

Sid, kapoty stříkat nebudu :) .Mě se to auto líbí v této variantě a měnit ji nechci :wink: .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod MartasBrno » sob kvě 29, 2010 17:04

No, někdo už tady k těm kapotám řekl, že to vypadá jako omyl, nebo tak něco. Mě to nepřišlo jako omyl, ale poprvé když jsem auto v Jedovnici viděl, mne to upoutalo, a ten kontrast je zajímavý. Zkrátka - vypadá to jinak než obvykle. A není to hnusný, rozbitý, děravý, nebo jakkoliv sprzněný či zanedbaný. Prostě lesklej lak jinýho odstínu. Oproti tomu v jakým stavu (soudě podle fotek z fora) to k Jakubovi přišlo... Jediný co jsem moc nevzal byly ty čirý zadní lampy, jsem zvyklý na klasiku...
Puhi, přední náprava mi čeká na repasi a že bych tam dával neznámé rusy - s tím nepočítám.
Naposledy upravil MartasBrno dne ned kvě 30, 2010 17:50, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků