Stránka 12 z 15

Re: 2106

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 12:28
od Jimmi
Řekněte mi prosím někdo, co má 2106 v panelu nad rádiem?
Určitě je tam zapalovač a spínač čtyř blinkrů. Ale pak je tam ještě cosi, jedno až dvě další "kolečka".....

Re: 2106

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 12:31
od flamo
Ešte je tam kontrolka na brzdy a reostat podsietenia prístrojov.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 12:38
od Jimmi
Kontrolka na brzdy........?
Já to jenom chci srovnat s 2103, ta má kontrolku na brzdy přeci normálně na budíku.
Reostat předpokládám nahrazuje spínač osvětlení palubky pod budíkama.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 13:40
od flamo
Na 06ke je v budíku len kontrolka ručnej brzdy. Kontrolka nízkej hladiny brzdovej kvapaliny je nad rádiom. Podsvietenie sa zapína na rozdiel od 03ky spoločne so svetlami. Reostatom sa len reguluje intenzita podsvietenia.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2015 14:27
od Jimmi
Dík, super.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: pon črc 20, 2015 19:19
od Raduz

Re: 2106

PříspěvekNapsal: pát črc 29, 2016 16:32
od Jirka Lefner
Ahoj vsem. Chci se zeptat . Co je to zase za kravinu ??
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalo ... t-e10.html
To nam bude kurvit motory? Nebo se nas to netyka??
Dekuji za nazory Jirka

Re: 2106

PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2016 06:42
od Luděk Musil
Doufejme, že nám ne. My máme motory všemu odolný.
Ale doufám, že to naše "vládce" přejde poté, co někdo podá hromadnou žalobu (po vzoru těch vypatlanejch Amíků). L.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2016 09:07
od Vašátor
Naše motory to nejspíše přežijí, není důvod proč by neměli. Jediný ověřený problém je ten, že biosložka rozežírá membrány palivové pumpy a karburátoru. Rovněž se bude muset přeseřídit motor, biolihu stačí k hoření méně vzduchu.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2016 12:45
od Honza854
Táta běžně v devadesátkách do 2103 přidával líh (bylo to nějakou dobu výhodnější, než jezdit na Super), motoru se dařilo. Navíc se to týká jen BA 95 N, ne ostatních (ale dražších).

Re: 2106

PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2016 09:35
od Jelen
Mě na E85 klekla u Jeepu palivová pumpa, ale asi byla načatá, mondeo to dávalo bez potíží čistý několik let, poté jsem ho prodal a stále jezdí, pokud vím. Žigul na to moc dobře nejel, musel se přetryskovat, ale pak jsem to vrátil. A to je v E85 85% lihu. Tady ho má být 10%, namísto 5%, takže bych v tom neviděl žádnou tragédii.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2016 10:39
od Jimmi
Do 2,2litrového motoru Opelu Sigma tu natankovali palivo E10 a ujeli 27 tisíc kilometrů. Poté zjistili, že se poničilo benzinové čerpadlo.
Já myslím, že tohle hovoří za vše. Tomu oplíkovi by to čerpadlo velmi pravděpodobně kleklo i na normální benzín :D
Jinak u žigula stačí zaměnit materiál membrány a u ostatních aut za patnáct stovek holt nové čerpadlo s lepšími parametry. Ovšem osobně se domnívám, že se jedná spíše o slušný okurkový hoax.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2016 18:44
od Vašátor
Ethanol je suchý, palivová pumpa je mazaná palivem. Pokud poběží palivová pumpa starší konstrukce dlouhodobě v lihu, prostě odejde.
Ano, membrány stačí udělat z odolnějšího materiálu. Palivová membrána u Lady je bez problému. Ale co taková membrána akcelerační pumpy, která je zalisovaná? To doma na koleně nevyrobíš ... Stejně jako membránu sytiče.

Re: 2106

PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2016 19:00
od Jirka Lefner
Vašátor píše:Ethanol je suchý, palivová pumpa je mazaná palivem. Pokud poběží palivová pumpa starší konstrukce dlouhodobě v lihu, prostě odejde.
Ano, membrány stačí udělat z odolnějšího materiálu. Palivová membrána u Lady je bez problému. Ale co taková membrána akcelerační pumpy, která je zalisovaná? To doma na koleně nevyrobíš ... Stejně jako membránu sytiče.

Ja uz membrany na všechno nakoupil na sklad :lol: :wink:

Re: 2106

PříspěvekNapsal: čtv srp 04, 2016 10:27
od Hetoni
Lada dosud nebyla vydána na motorovém voze? :D