2106

Moderátor: Moderátoři

Re: 2106

Příspěvekod Jimmi » stř čer 17, 2015 12:28

Řekněte mi prosím někdo, co má 2106 v panelu nad rádiem?
Určitě je tam zapalovač a spínač čtyř blinkrů. Ale pak je tam ještě cosi, jedno až dvě další "kolečka".....
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2106

Příspěvekod flamo » stř čer 17, 2015 12:31

Ešte je tam kontrolka na brzdy a reostat podsietenia prístrojov.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
flamo
 
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Re: 2106

Příspěvekod Jimmi » stř čer 17, 2015 12:38

Kontrolka na brzdy........?
Já to jenom chci srovnat s 2103, ta má kontrolku na brzdy přeci normálně na budíku.
Reostat předpokládám nahrazuje spínač osvětlení palubky pod budíkama.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2106

Příspěvekod flamo » stř čer 17, 2015 13:40

Na 06ke je v budíku len kontrolka ručnej brzdy. Kontrolka nízkej hladiny brzdovej kvapaliny je nad rádiom. Podsvietenie sa zapína na rozdiel od 03ky spoločne so svetlami. Reostatom sa len reguluje intenzita podsvietenia.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
flamo
 
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Re: 2106

Příspěvekod Jimmi » stř čer 17, 2015 14:27

Dík, super.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2106

Příspěvekod Raduz » pon črc 20, 2015 19:19

®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: 2106

Příspěvekod Jirka Lefner » pát črc 29, 2016 16:32

Ahoj vsem. Chci se zeptat . Co je to zase za kravinu ??
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalo ... t-e10.html
To nam bude kurvit motory? Nebo se nas to netyka??
Dekuji za nazory Jirka
Jirka Lefner
 
Příspěvky: 113
Registrován: sob srp 11, 2012 18:45

Re: 2106

Příspěvekod Luděk Musil » sob črc 30, 2016 06:42

Doufejme, že nám ne. My máme motory všemu odolný.
Ale doufám, že to naše "vládce" přejde poté, co někdo podá hromadnou žalobu (po vzoru těch vypatlanejch Amíků). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: 2106

Příspěvekod Vašátor » sob črc 30, 2016 09:07

Naše motory to nejspíše přežijí, není důvod proč by neměli. Jediný ověřený problém je ten, že biosložka rozežírá membrány palivové pumpy a karburátoru. Rovněž se bude muset přeseřídit motor, biolihu stačí k hoření méně vzduchu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 2106

Příspěvekod Honza854 » pon srp 01, 2016 12:45

Táta běžně v devadesátkách do 2103 přidával líh (bylo to nějakou dobu výhodnější, než jezdit na Super), motoru se dařilo. Navíc se to týká jen BA 95 N, ne ostatních (ale dražších).
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 413
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: 2106

Příspěvekod Jelen » úte srp 02, 2016 09:35

Mě na E85 klekla u Jeepu palivová pumpa, ale asi byla načatá, mondeo to dávalo bez potíží čistý několik let, poté jsem ho prodal a stále jezdí, pokud vím. Žigul na to moc dobře nejel, musel se přetryskovat, ale pak jsem to vrátil. A to je v E85 85% lihu. Tady ho má být 10%, namísto 5%, takže bych v tom neviděl žádnou tragédii.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: 2106

Příspěvekod Jimmi » úte srp 02, 2016 10:39

Do 2,2litrového motoru Opelu Sigma tu natankovali palivo E10 a ujeli 27 tisíc kilometrů. Poté zjistili, že se poničilo benzinové čerpadlo.
Já myslím, že tohle hovoří za vše. Tomu oplíkovi by to čerpadlo velmi pravděpodobně kleklo i na normální benzín :D
Jinak u žigula stačí zaměnit materiál membrány a u ostatních aut za patnáct stovek holt nové čerpadlo s lepšími parametry. Ovšem osobně se domnívám, že se jedná spíše o slušný okurkový hoax.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2106

Příspěvekod Vašátor » úte srp 02, 2016 18:44

Ethanol je suchý, palivová pumpa je mazaná palivem. Pokud poběží palivová pumpa starší konstrukce dlouhodobě v lihu, prostě odejde.
Ano, membrány stačí udělat z odolnějšího materiálu. Palivová membrána u Lady je bez problému. Ale co taková membrána akcelerační pumpy, která je zalisovaná? To doma na koleně nevyrobíš ... Stejně jako membránu sytiče.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 2106

Příspěvekod Jirka Lefner » úte srp 02, 2016 19:00

Vašátor píše:Ethanol je suchý, palivová pumpa je mazaná palivem. Pokud poběží palivová pumpa starší konstrukce dlouhodobě v lihu, prostě odejde.
Ano, membrány stačí udělat z odolnějšího materiálu. Palivová membrána u Lady je bez problému. Ale co taková membrána akcelerační pumpy, která je zalisovaná? To doma na koleně nevyrobíš ... Stejně jako membránu sytiče.

Ja uz membrany na všechno nakoupil na sklad :lol: :wink:
Jirka Lefner
 
Příspěvky: 113
Registrován: sob srp 11, 2012 18:45

Re: 2106

Příspěvekod Hetoni » čtv srp 04, 2016 10:27

Lada dosud nebyla vydána na motorovém voze? :D
Hetoni
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát črc 22, 2016 11:28

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků