Hele s tou korozí válců a ventilů bych to tak černě neviděl,to by do toho motoru muselo napršet(u mojí 2103 stál motor 16 let a nic takovýho se nestalo)-pokud tedy ten kolega co měnil to těsnění pod hlavou něco nezkazil.
Pokud to střílí do karburátoru je to chudá směs-pročistit trysky,kanálky a sítko karburátoru,jestli máš jiný 100% karbec zkus ho tam dát,nastartovat,nechat ohřát a seřídit.
Dále koukni na olej jestli není citít po benzínu,benzinovou pumpu by taky neškodilo zkontrolovat,rozebrat a vyčistit-jestli dává benzín(odpojit hadici ke karburátoru a zastartovat-benzín musí lítat až nad otevřenou kapotu
,po tom roce odstávky a nasucho s dnešními benziny může být zevnitř taky zkorodovaná-jakoby bíle zasolená(karbec to samý),kouknout na sítko.
Hodně trpělivosti.