Stránka 19 z 19

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 20:33
od Jakub Metelka
Nuže včera to byly 2 roky přesně co tomu propadla technická a auto se odstavilo do garáže. 2 roky bylo uschováno, ven se podívalo jen sporadicky, když bylo třeba uvolnit místo. Nevím co mě to popadlo, ale rozhodl jsem se technickou obnovit.

Bylo třeba na něm zapracovat hlavě na brzdách. Takže přední brzdiče ven, rozebrat a dát nové gumičky. Když už se to dělalo, tak jsou i nové trubky a hadice. Potom se přešlo za zadek, kde jsem věděl z minula, že jedno prase je nefunkční. Vše se rozebralo, dal jsem nové gumičky a posléze pakny seřídil. Výsledek na válcích mě překvapil, předek rozdíl 7 a zadek jsem se vešel do 20 a to bylo hlavně kvůli bubnům, které byly křivé, ale při jízdě to není znát, tak to nijak neřeším. Dále se auto seřídilo, předstih, nové svíčky a karburátor. Výsledek na emisích byl víc než skvělý, auto pod limity, takže nádhera.

Auto si užilo na jednu jízdu pneumatiky 155 což na jízdu nic moc, ale nechtěl jsem prudit :mrgreen: . Nyní jsou tam už zpět pneu o rozměru 165.

Nyní dost keců a dvě fotečky

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 21:36
od valda1971
Tož gratulka k oživení a úspěšné ME+STK. Já jezdím na STK celý život s 165 a bez problémů - snad to tak bude i dál :wink:

Re: Čuk a Gek (Veteráni)

PříspěvekNapsal: pát čer 23, 2017 17:47
od Jakub Metelka
Děkuju, na to jak dlouho stál bez hnutí prošel velmi dobře :mrgreen: . Nyní ho to chce ještě lehce doladit, hlavně volnoběh, občas zlobí, ale to se ježděním vychytá.

Tak jedna cesta na 155 mě nezabije, sice je jízda opravdu nevšední zážitek, ale co už :mrgreen: . K čemu bych je jinak měl nasyslené, když na všem jinak mám 165 :D