Bakalarska praca 2008/09

Moderátor: Moderátoři

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

OndrejGTi, super super.. jak jsi tam dal ty vstřikovače do toho saní to je přesně podle mích představ, ale nebude trochu problem že už jsou tak blízko k ventilům??.. přece jenom byvavaj trochu dál.... ale pekne.. jak t v tom drže, je tam nějakej zavit, nebo je to nalisováné??...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Little Red Riding Hood píše:jak t v tom drže, je tam nějakej zavit, nebo je to nalisováné??...

Stačí se kouknout . Sirky a tmel hovoří za vše .

For OndrejGTi : Nech silikon pořádně vyzrát , výpary ze silikonu spolehlivě zničí lambda sondu . (nesmí se dostat do spalovacího prostoru).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

tak tak, urobil som diery pre vstrekovace, doladil uhol a silikon do 200 stupnov z oboch stran. Drzi perfektne. Vzdialenost- tie vstrekovace podla skusania palivo nerozprasuju, oni ho vstrekuju pod urcitym uhlom a ako pisal sasa- ma ist na ventily... aj povodne mala ta octavia vyustenie hned na zaciatku sania.

Dnes som dorobil strednu cast vyfuku, prepojil vyvody na kurenie, nahodil zotrvacnik, remenicu na vodne cerpadlo (dik slama, aj za vyfuk), klinovy remen, nabija sa starsia 185Ah baterka, sviecky som dal 3 kontaktove z octavie (aspon sadnu kable)... este treba nahodit hallov a indukcny snimac (len keby som ich nasiel :( ), prepojit skrtiacu klapku s vahou a filtrom, snimac klepania, dorobit rozvody paliva, nahodit kabelaz a mozem skusit startovat...
Potom bude treba doriesit chladenie... len nemam chladic.
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

OndrejGTi píše:Potom bude treba doriesit chladenie... len nemam chladic.


A co tak ako provizorium 200l sud s vodou?
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

zaujimave, toto ma nenapadlo... o problem menej :) vdaka.
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Tak dnes (aj ked je nedela, robota nepocka) sa podarilo prvy krat nastartovat. Immobilizer zatial obchadzam vkladanim PIN kodu cez PC, kabel na jeho vypnutie ho nedokazal vypnut, objednal som preto dalsi typ za nejaku tisicku a ak nepojde, asi kupim transponder, nahodim citaciu cievku, prisposobim a prilepim ho k nej...

Pri startovani som zistil, ze chyba 1 cast kabelaze, tak zacalo skumanie kde co ako funguje... a dorobil som napajanie pre zapalovaci modul a aj pre samotne vstrekovace (RJ ich spina do 0 ako som cakal, tak som im spolocny protipol dal +12V). Dalej bol zaseknuty dalsi vstrekovac, tentoraz som nevyberal a rovno po nom zacal klepat. Pomohlo.

Zatial bez lambdy, ktoru som nechcel poskodit ak by nieco neslo. Rovnako bez vahy vzduchu, pre ktoru som nenasiel konektor :shock: to bude zase ten chybajuci kusok kabelaze... tak idem teraz vecer hladat v schemach a pripojim ju sam.... len keby ma tak nebolela hlava z fetovania benzinu a vyfukovych plynov :(

Startoval som uspesne asi 4x, najprv nejake chytenia, potom som ho aj nechal povrcat cca 3 sekundy- zakolisal a dost pridal otacky, tak som vypol... nedela vecer, 1600vka bez vyfuku...

Zajtra nahodim vyfuk, lambdu, snad aj vahu, skusim pridavat plyn, pokontrolujem parametre cez pocitac (chladenie nemam vobec, tak asi velmi dlho nie...) a aj nejake video by sa patrilo.
V skole vraj mame rovno jednu VAZ 1600vku zapojenu v laboratoriu na motorovej brzde, tak mi to snad ulahci merani. Cely system asi prenesiem na ten ich motor...
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Tak nic. Vylial sa mi benzin, roztrhlo palivovu hadicu, zvysne hadice sa pod tlakom nafukli (pravdepodobne chlad porusil vlastnosti, pretoze pri doterajsich testoch s tlakom nebol problem...) zapalovanie mi vyhadzovalo poistku, kable ztvrdli od zimy, na multimetri sa rovno lamali... aspon som nahodil vyfuk a vahu vzduchu. Musim kupit hadicu s textilnym vypletom, pre vyssie tlaky...

to bol zase den...
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Podarilo sa. Zatial bez lambdy (nedostala by sa na prevadzkovu teplotu...) a bez chladenia, tak len kratko. Ide to perfektne, pri minusovej teplote start na brnk, krasny volnobeh...

http://www.youtube.com/watch?v=G4iqU5xolJU
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Držím palce Ať se Ti to povede . Dnes rozumět elektronice aut může znamenat "zlatý" důl . Jen doporučuji ten motor trovchu lépe ukotvit , podobná skouška "jestli běží" (po GO) před více než 20-ti lety ve třetím patře ubytovny skončila požárem po tom co motor za codu ve vyšších otáčkách "škytnul" a nahromaděná energie v setrváku a klice dokázala z motorem udělat výkrut , přičemž se urazil karbec strhl okurkovou flašku s benzínen a nějak to chytlo . Motor to přěžil ale vybavení pokoje né .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Saša píše:Držím palce Ať se Ti to povede . Dnes rozumět elektronice aut může znamenat "zlatý" důl . Jen doporučuji ten motor trovchu lépe ukotvit , podobná skouška "jestli běží" (po GO) před více než 20-ti lety ve třetím patře ubytovny skončila požárem po tom co motor za codu ve vyšších otáčkách "škytnul" a nahromaděná energie v setrváku a klice dokázala z motorem udělat výkrut , přičemž se urazil karbec strhl okurkovou flašku s benzínen a nějak to chytlo . Motor to přěžil ale vybavení pokoje né .


ted nevim, jestli se mam tvarit vazne, nebo jestli je mi dovoleno porpuknout ve smich :P

co se tyce sprovoznovani toho motoru s MPI, tak muzu rict, ze je mi to velice sympaticke a myslim, ze na tehle praci se clovek poradne nauci, jak tyhle veci funguji. jen tak dal :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Honzo, to máš ještě dobrý - já v první moment "po škytnutí a flašce vodvokurek" ve smích propukl! :D L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Meram vykon a koli dalsim pisomnym pracam by mi pomohol graf vykonu od vyrobcu a tlak vo valcoch u noveho motora. Potrebujem ho porovnat a urcit opotrebenie motora.
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Ak by niekto mal graf vykonu ako je na obrazku aj pre seriovy motor 2106, prosim nech mi da vediet SZ. Vazne ho potrebujem, staci aj bez mernej spotreby. Pripadne aspon 2103. Dakujem.
Přílohy
vykon ladaklub.png
(81.05 KiB) Staženo 1691 x
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Máš to tam, šéfe ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Velka vdaka Ladusovi a Ludekovi Musilovi za okamzitu reakciu a pomoc. Urcite forum spomeniem aj v podakovani priamo v praci :wink:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“