No už jsem tu.
Takže, možná jsem tu plíseň popsal až příliš barvitě.
Pravda, na kobercích byl bílý povlak, na manžetě řadičky zelené fleky, a na stropě pár černých flíčků, plus něco na pásech a pár skvrn na palubce, ale sedačky jsou čisté.
Předminulý víkend proběhlo pečlivé čištění roztokem ocet/voda-1/1, vyluxování koberců, a rychlá obhlídka stavu. Ještě uvažuju, že uvnitř na chvíli rozsvítím zářivku, co se v nemocnicích používá na hubení mikroorganizmů a podobných potvor(něco jako"horské sluníčko">silný zdroj UV záření)
Počasí ležení pod autem moc nepřeje, garáž nemám, jen přístřešek, ale zatím to vypadá, že mimo plísně a zarezlého bowdenu sytiče, se ta vlhkost na autě moc nepodepsala.
Podvozek vypadá na pohled perfektně, v podbězích jsem zatím nic divného taky nenašel,
brzdy perfektní.
Motor přede jako koťátko a táhne jedna radost, je v něm polosyntetika a pohled do plnícího otvoru napovídá, že uvnitř bude krásně čisto. Najeto 98tkm.
Koberce byly sice nacucané vodou, ale letmý pohled pod ně napovídá, že se voda pod nimi setkala s napatlaným olejem a příliš neuspěla.
Co je jasné, to je lehká koroze rožků blatníků, nahoře i dole u prahů.
Dál jsou trošku promáčklé a zakytnuté PP dveře, a trošku z boku drblý LZ blatník.
Štěpáne, s tím veterán stavem to nevidím moc dobře, ačkoli na tom nejsou skoro žádné úpravy, vyjma povinné zad.mlhovky. Ale je to trochu opotřebované-osezené sedačky, chybí olivky na kličkách oken, a další drobnosti. Spíš to do budoucna vidím jako auto pro radost.