Moje vozitko

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Laďuša » pon čer 30, 2008 21:48

Ragulin píše:,termostat pokazeny asi nebude lebo za jazdy ventilator funguje


Ventilátor má čidlo na chladiči, tudíž termostat klidně bejt v dupě může a ventilátor teda na základě horkosti správně ofukuje ;)

Teda mě napadlo...podle barvy 21073...jestli ono to tam neni už ňák řízený tou chytrou elektronikou? :scratch:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Ragulin » úte črc 01, 2008 15:35

Nemam sajnu co sa tyka takychto veci :(
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Lada_BV » úte črc 01, 2008 20:37

I-čka se neřídí čidlem na spodku chladiče, ale čidlem umístěným na výstupu horké vody z motoru směrem k chladiči a impuls k zapnutí ventilátoru chladiče dává ŘJ 8)
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Ragulin » úte črc 01, 2008 23:10

Tak mi prosim poradte co stym mam teraz robit? co mam dat konkretne pozret?
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Lada_BV » ned črc 13, 2008 10:09

1. máš "Í-čko" nebo je to karburátorová verze
2. když půjdeš po vrchní silné hadici od chladiče zpět k motoru je kousek za ukončením hadice čidlo teploty - máš jej tam ?
3. máš čidlo na spodku chaldiče ( buď tam čidlo neni, nebo tam je nezapojené, nebo tam je a je zapojené.
4. píšeš, že při běhu motoru sahara spíná, takže bych typnul jako předchozí účastníci debaty - vadný termostat, fouklé těsnění pod hlavou, zacpaný chladič
5. napiš co si před zjištěním této závady dělal s autem - motorem, chladící soustavou
6. kromě přehřívání motoru to jede OK ?
7. pokud si to nejméně jednou uvařil, určitě bude těsnění v "dupě"

8)
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Ragulin » úte črc 22, 2008 14:37

Motor je v poriadku,tesnenie tiez,cidlo je navrchu zapojene. Hadica od chladica je studena,pri hlave je horuca,takisto aj pri termostate. Termostat je strasne rozpaleny.neda sa ho ani dotknut.
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Lada_BV » úte črc 22, 2008 21:20

Ragulin píše:Termostat je strasne rozpaleny.neda sa ho ani dotknut
myslíš, že když motor má provozní teplotu přes 80°C, že udržíš na termostatu ruku ???? asi néé že jo !!!

když zodpovíš aspoň pár otázek co jsem psal, tak se pohneme o trochu dále - je velmi těžké něco určit, když nemáš informace :?
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Ragulin » stř črc 23, 2008 16:46

1. mam i-cko
2. cidlo teploty tam je,zapojene
3. neviem,nemam auto teraz doma
4. ventilator spina
5. bezna jazda za horuceho dna,znicoho nic zacala stupat teplota a vret voda
6. okrem prehrievania vsetko ide ok
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Lada_BV » pát črc 25, 2008 15:50

1. zkontrolovat při zahřátém motoře teplotu horní hadice do termostatu a teplotu chladiče a když to bude teplé nebo horké, tak termostat můžeme vyloučit

2. pokud se Ti podařilo to uvařit, tak bych moc neřešil a vyměnil těsnění pod hlavou

3. pokud ubývá chladící kapalina, tak zjistit kam mizí ( např. třeba jestli nekončí v olejové vaně motoru)

4. topení topí ?? (jestli ne, tak odvzdušnit chladící systém)

5. zacpaný chladič - nezkoušel si něco na odbourávání vodního kamene ?

6. málo chladící kapaliny

fakt mě nic jiného nenapadá :(
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Ragulin » sob črc 26, 2008 16:09

1. Hadice od termostatu su teple,ale hadica od chladica smerum k hlave je napoli studena a napoli horuca
2.Uvarene bolo
3. Chladiacej kvapaliny je dost
4. Kurenie funguje
5.S chladicom a chladiacou sustavou som nic nerobil
Som z toho jelen!!!
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Ragulin » pon črc 28, 2008 03:41

Skusal som kurenie, NEKURI ! :x
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Lada_BV » pon črc 28, 2008 18:58

Ragulin píše:Skusal som kurenie, NEKURI ! :x


1. zanesené topení
2. kohout topení je zavřený, nebo nejde oteřít a drát na otevření kohoutu topení je urvaný
3. zavzdušněné - provést viz. nápověda - kolega přede mnou najet do kopce, tak, aby byl předek auta výš než zadek auta, nastartovat a odvzdušnit, během nastartovaného motoru dolévat chladič na max. a nezapomeň otevřít topení "kúrenie" na max. Vyzkoušej a napiš jak to proběhlo.............


Bacha, pokud budeš chladič otvírat za teplého, nebo horkého motoru, ať se neopaříš !!! 8)
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Ragulin » úte črc 29, 2008 01:44

Vyzkusam :wink:
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Ragulin » stř črc 30, 2008 06:32

Lada_BV: Spravil som ako si pisal a funguje to. Chybalo mu 3litre vody :lol:
Tesnenie pod hlavou bude na 100% v prdeli a termostat tiez,stale sa to prehrieva.
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod Ragulin » úte srp 05, 2008 08:57

Termostat vymeneny,uy chladi :D Zato z vyfuku strieka voda a pri pridani plynu sa robia bubliny v chladici :x
Uživatelský avatar
Ragulin
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned bře 04, 2007 20:31
Bydliště: Piešťany

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků