Včera jsem prohnal svou 044i z Rašova do Hevlína a zpět. Na nových galuskách 175/65/14 jela jak po kolejích (jinými slovy: držela stopu jak ohař). Jednu chvíli jsem i tachometr nechal vyběhnout na nějakých 170
... ať se holka proběhne
.
Cestou zpět jsem v Globusu nabíral 50 kilo štuku, ta nová dílna ... no dílnička (cca 3 x 6 m) ... musí trošku vypadat
. A ejhle - slyším výfuk jak prdí. Taková věc rozhodně potěší
. Dnes jsem strávil kus dopoledne a většinu odpoledne výměnou komponent z fialové "mrtvolky", kde jsem měl kompletní potrubí z 2103. Starý výfuk se uklepal na přírubě za katalyzátorem. Rozebírat starý potrubí je rozhodně zážitek a každému to doporučím
.
No - teď už to je smontovaný a je to zas tichý. A aby to nebylo tak jednoduchý, po nastartovaní v nové sestavě se rozsvítil C-E. Závada 54 - signál korektoru předstihu. Po rozpojení konektoru jsem přišel na to, že při povolování a utahování matic na svodech jsem povytáhl kostrovej pin. Člověk je rád tomu, že má doma chytrou literaturu. Bez jednoduché diagnostiky bych na to rozhodně nepřišel.