Chtěl jsem to nechat až po srazu v neděli ale nakonec na nátlak uvolňuji pár fotek svého nového auta.
Něco k popsání. RV- 1999 prosinec v provozu od února 2000. najeto 58 560km auto je v perfektně udržovaném stavu. Majitel mi s autem předal kompletní seznam provedených oprav vč ceny. Soupis tankování za celých 5 let vč výpočtů spotřeby a jiné. Auto má servisní knihu.Rok co rok dělané dutiny, podlaha, Plastové podběhy ( bohužel našroubované do blatníků.) Po najetí cca 400 km musím konstatovat že auto se chová neskonale kultivovaně troufám si říct že na silnici sedí lépe než sedan. Bezproblémové starty díky vstřikování. Spotřeba po dálnici pruměrná rychlost 105km cca 7litrů. K závadám. Auto je v podstatě bez závad až na nějaké drobnosti, které v podstatě ani jako závady nepovažuji. (špatně seřízené zámky dveří, nějaký drobný škrábanec v laku opravený malým štětečkem, tvrdší pedál plynu. zašpiněný motor ale ne od oleje jen prach, a jediný závažnější problém je mokrá převodovka od oleje. Není to nějak významné ale v nejbližší době by nebylo špatné to opravit. Plus došponování řetězu a seřízení ventilů. jeden slabě klepe.) V podstatě teď na tom dělám. Pustil jsem se do přehození autorádia, klik dveří, repro, musím zkrátit šaltrpáku a sháním sportovní volant protože jak jsem si na něj zvykl v 07 tak teď mi to přijde že řídím autobus.. Co se týče hlučnosti auto je o dost tišší než 07 moje nebo i třeba Luďkova. Převodovka není slyšet vůbec a to ani pátý rychlostní stupeň. Nekvičí. Dif je naprosto tichý. Auto má imobilizer. Interiér je celkově ve velice pěkném stavu, pominu li dva otvory 20/30cm v zadním platu po původních repro, ale přez zimu plánuji osazení centrálu ( už dvakrát jsem zapoměl zamčít kufr) elektrického sthování oken a především výrobu nového tapecírování. Obdobu toho co jsem měl v 07.Co se podaří stihnout nevím.V plánu je taktéž osazení LPG s toroidní nádrží, eventuelně tažného zařízení a v úvaze je montáž dojezdové rezervy zezdola pod auto. Ale dost keců tady je pár fotek: