2104

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pavel04 » pon srp 07, 2006 09:13

no me by taky postup zajimal...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Dawid » pon srp 07, 2006 09:25

odstranit srouby, co ji drzi, odemknout zamek, zatlacit zleva na tu desticku (Treba sroubov akem) a zamacknout ji dovnitr a soucasne zezadu vystrcit smerem dopredu - je to tu popsane uz mockrat. kdyz ji odsroubujes, mela by mit vuli a trochu se viklat - zkus zahybat volantem, nezapomnel jsi klicek ve spatne poloze? Bouchat kladivem jsem ji jeste nikdy nemusel.
Dawid
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned dub 30, 2006 13:53
Bydliště: Kladno

Příspěvekod mayo456 » úte srp 08, 2006 10:24

ja tu celu konzolu mam osobitne.neni v aute.Som si to polozil na kolena a takj.Bo mala sice kus volu ale nechcela ist von a aj ked som zatlacil ten kvadrik
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Luděk Musil » úte srp 08, 2006 14:47

mayo456 píše:a este by som bol zabudol.Ako vybrat spinaciu skrinku?tie dve sruby som vytocil a stale nejde.Aj ked ten kvadrik co je zamka volantom pritlacim dnu aby netrcal k stlpiku riadenia aj trak to ide z tuha.trochu som ju odtial vyklepal ale vydi sa mi to dost drasticke


Jednoduché: po vytočení těch dvou šroubků otoč klíčkem do vodorovné polohy. Podíváš-li se z levého boku - uvidíš malou podlouhlou díru - tak akorát na malý šroubovák. Tak ten tam zatlač a spínačka půjde ven skoro sama. Triviální. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod mayo456 » úte srp 08, 2006 18:54

diiik chlapci za rady ale problem je ten,ze od tej spinacky neexistuje klucik.nedalo by sa to otocit nejak inak bez kluca?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod hornak.active.sound » úte srp 08, 2006 21:10

Este jedna vjec. Ja mam origo spinacku prisroubovanou trema sroubkama.Vlevo uprostred,v pravo dole a v pravo nahore.Musel sem vyndat celej ten dil co ji drzi.
hornak.active.sound
 

Příspěvekod Luděk Musil » čtv srp 10, 2006 06:06

mayo456 píše:diiik chlapci za rady ale problem je ten,ze od tej spinacky neexistuje klucik.nedalo by sa to otocit nejak inak bez kluca?


Tak to asi bez použití hrubého násilí nesundáš (vrtačka, karboflexa) :( . L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod mayo456 » pát srp 11, 2006 19:38

jooo zistil som a uz aj kaslem na to.Ten plech v tvare L co v nom su otvore pre uchytenie tak to je dajakl tam cely ten stlpik niekde v tych miestach je zohnuty cize som dal het akurat packy bo su este dobree a toto cele je tym padom nepouzitelnee.A zistil som este ze je to z VAZ 2105
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Pavel04 » čtv říj 12, 2006 20:31

Je rozdil mezi zadnim naraznikem 04 a 05? Ptam se proto, ze ho na 04 shanim a muzu mit jeden z 05...
Ten muj je poznamenanej nesoustredenosti... Lestenku bych si nesveril :oops:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Maysner » čtv říj 12, 2006 20:32

myslim ze mezi nima rozdil neni
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Števo » pát říj 13, 2006 09:41

Je medzi nimi rozdiel, hlavne tusim v uchitoch . Su od seba inac vzdialene
Lada 2105(1300), r.v.:1984. momentalne na dlhom spanku :(
Honda Civic(1500 V-TEC) r.v.:1998. seria, aspon zatial

CHATA 12 FOREVER
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod JmJ » pát říj 13, 2006 10:25

Števo píše:Je medzi nimi rozdiel, hlavne tusim v uchitoch . Su od seba inac vzdialene


a mozna bych hadal, ze i ty plastove casti, ktere precuhuji na boky auta budou jine. ale to jen tak hadam.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Patrac » stř lis 08, 2006 11:35

Chtěl jsem to nechat až po srazu v neděli ale nakonec na nátlak uvolňuji pár fotek svého nového auta.
Něco k popsání. RV- 1999 prosinec v provozu od února 2000. najeto 58 560km auto je v perfektně udržovaném stavu. Majitel mi s autem předal kompletní seznam provedených oprav vč ceny. Soupis tankování za celých 5 let vč výpočtů spotřeby a jiné. Auto má servisní knihu.Rok co rok dělané dutiny, podlaha, Plastové podběhy ( bohužel našroubované do blatníků.) Po najetí cca 400 km musím konstatovat že auto se chová neskonale kultivovaně troufám si říct že na silnici sedí lépe než sedan. Bezproblémové starty díky vstřikování. Spotřeba po dálnici pruměrná rychlost 105km cca 7litrů. K závadám. Auto je v podstatě bez závad až na nějaké drobnosti, které v podstatě ani jako závady nepovažuji. (špatně seřízené zámky dveří, nějaký drobný škrábanec v laku opravený malým štětečkem, tvrdší pedál plynu. zašpiněný motor ale ne od oleje jen prach, a jediný závažnější problém je mokrá převodovka od oleje. Není to nějak významné ale v nejbližší době by nebylo špatné to opravit. Plus došponování řetězu a seřízení ventilů. jeden slabě klepe.) V podstatě teď na tom dělám. Pustil jsem se do přehození autorádia, klik dveří, repro, musím zkrátit šaltrpáku a sháním sportovní volant protože jak jsem si na něj zvykl v 07 tak teď mi to přijde že řídím autobus.. Co se týče hlučnosti auto je o dost tišší než 07 moje nebo i třeba Luďkova. Převodovka není slyšet vůbec a to ani pátý rychlostní stupeň. Nekvičí. Dif je naprosto tichý. Auto má imobilizer. Interiér je celkově ve velice pěkném stavu, pominu li dva otvory 20/30cm v zadním platu po původních repro, ale přez zimu plánuji osazení centrálu ( už dvakrát jsem zapoměl zamčít kufr) elektrického sthování oken a především výrobu nového tapecírování. Obdobu toho co jsem měl v 07.Co se podaří stihnout nevím.V plánu je taktéž osazení LPG s toroidní nádrží, eventuelně tažného zařízení a v úvaze je montáž dojezdové rezervy zezdola pod auto. Ale dost keců tady je pár fotek: :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Patrac » stř lis 08, 2006 11:36

další
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Patrac » stř lis 08, 2006 11:36

ještě
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků