II prírastok v zbierke Sida a Doktora

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Sid » pát led 30, 2009 22:53

už to je jazdy schopné, foto dodám.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Jakub Metelka » pát led 30, 2009 22:54

Už se těším.Ty ju mas taky bez SPZ?
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Sid » pát led 30, 2009 23:07

jasné. Ale to najhoršie tu radšej nieje nikde odfotené, aby sa niekto nezľakol. Fotky sa budú týkať len opravy motora.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Sid » sob úno 07, 2009 16:08

Takže ako som sľúbil:
Přílohy
PONG.JPG
BLOK.JPG
BLOK2.JPG
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Sid » sob úno 07, 2009 16:12

A jedna zo skladania. Tu sa fotodokumentácia skončila. Auto je pojazdné, čaká sa len na pekné počasie a sucho aby sa spravila skúšobná jazda a treba dať dokopy pôvodný karburátor, lebo ten čo tam je nieje bohviečo.
Přílohy
f.JPG
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Sid » sob črc 11, 2009 10:40

Tak sme opäť vytiahli ten zázrak pred garáž a začali sme niečo robiť, aby to len tak nestálo. Vymenili sme ľavú vežu, lebo to bol dôvod nepojazdnosti. Miesto uchytenia horného ramena bolo obhnité a koleso už rozčechovalo a už by to nevydržalo ani jednu jazdu. Na ľavej a neskôr na pravej prednej strane ideme vymeniť čapy a musíme repasovať predné brzdy, lebo nebrzdia ako to kúpil Majo. Piestiky sú úplne vytlačené a zahrdzavené a platničky zodraté na plech. Motor sme nedokončili v zime., zatiaľ tam má provizórny karburátor a šlape len vo vysokých otáčkach. Pôvodný je pripravený a nastavený podľa parametrov. Všetko by malo tesniť. Okrem toho je to všetko strašne hnilé a aj tú vežu bolo problém privariť na niektorých miestach, ale podarilo sa a drží. Keď si predstavím, že by Majo 2103 vymenil nové blatníky a prahy bolo by to skoro totožné. No tá podlaha je zdravšia. Mohli sme vymeniť celé podblatníky, ale to by bola škoda. Za také dva roky sa tá kasňa dostane do štádia, kedy bude nutná go, alebo výmena. Pár km od nás sme videli odhlásenú 2102ku a mala peknú rovnú karosériu, bola červená a chromy mala natreté na čierno. Ideálna darkyňa telesnej schránky. Veď časom sa uvidí. Samozrejme niejaká plecharina 1200 sa už dostala do našich rúk.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Sid » ned zář 13, 2009 21:15

Takže po dlhej dobe som sa rozhodol, že sem niečo napíšem. Kombík pekne slúži, motor je nastavený k spokojnosti a do kopcov to ide jedna radosť. Problém s benzínom v oleji sa vyriešil sám- benzín sa pekne odparil. Zostáva už len nastaviť citlivosť plynových tiahel, lebo to je veľmi do citliva a spôsobuje to občas hrabanie. Včera som v združenom prístroji vymenil ukazovateľ paliva, lebo pôvodný už odišiel. Dnes ráno bol Doktor s bratom na hríboch a dosť prevalil olejovú vaňu. Nič dôležité sa však nepoškodilo. Boobede boli nasadené kryty zadných svetiel v zachovalejšom stave od Autobazára Elišku. Tie predtým boli tak vyblednuté, že smerovky aj brzdy svietili na bielo. Momentálne je tam cca 30 litrov benzínu, takže do konca roka sa bude za čo voziť.

Niejaké plány do budúcna:
- vymeniť guľové čapy riadenia na pravej strane
- vymeniť stabilizátor prednej nápravy( okrivený pri ťahaní nivou cez Zvolen)
- vymeniť čapy riadenia
-opraviť zavesenie koncového dielu výfuku.
-vymeniť olejovú vaňu( to asi až keď príde na radu výmena oleja.)
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Majo » ned zář 13, 2009 21:46

stabik sa da ohnut? nie uchyty?
inak sikovny :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod mayo456 » pon zář 14, 2009 20:09

lada ma vseobecne citlivy plyn oproti inym autam. Mam skusenost ze pokial dam svoju Ladu niekomu kto s tym nikdy nesiel vzdy pri pohynani preturuje motor preto s nou radsej budem jazdit uz len ja :P
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Sid » pon zář 14, 2009 20:39

Aj úchyt je ohnutý, aj stabilizátor je prehnutý smerom dopredu. ( aspoň sa mi zdá.( Veď možno pamatáš, ako to zopárkrát trhlo. Lada má citlivý plyn, to je pravda, ale naša to nemá dobre nastavené. Stlačíš plyn o 1 cm a máš 4000 ot. Napriek tomu s tým Doktor celkom plznule jazdí. No keď včera cúval z dvora do kopca na parkovisko nagumoval riadnu čiaru cez cestu :mrgreen:
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod mayo456 » pon zář 14, 2009 21:16

to potom vyzera ako keby ta vasa Lada mala 200 koni a keramicku spojku :P :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Sid » pon zář 14, 2009 21:23

Kde by ich vzala sériová 1200 :?: :?: :?: :lol: Sú tam len blbo naštelované tiahla( aspoň dúfam(

Pri rozborke neboli zistené žiadne úpravy motora. Ak by mala taký silný motor, došlo by k rozpadu kasne na prach.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Cory » pon zář 14, 2009 22:03

vy ste sa v inych autach asi neviezli
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Sid » úte zář 15, 2009 20:27

Dnes sme nastavili tiahla a už sa s plynom pracuje lepšie.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Sid » ned lis 22, 2009 13:21

Aby to tu neumrelo a na pozdvihnutie nálady v škaredom počasí jedna fotečka z teplých dní:
Přílohy
001.JPG
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků