Majov kombál II - Legenda pokračuje

Moderátor: Moderátoři

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Yellow01 » úte říj 20, 2015 08:45

Tak to máš v podstatě něco jako já, já mám kotouče 281x26 z Fiatu Coupé a brzdiče taky plovoucí třmen - Golf 5 GTI. Ale ještě nemám dořešený hlavní brzdový válec a mám to zatím skombinované s origo posilovačem brzd. Ty k tomu máš jakej posilovač?
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Majo » úte říj 20, 2015 09:23

Tie moje su 284x22, teraz pozeram specifikaciu.
Posilovac Lada Samara na konzole z Nivy, spolu s Niva valcom(Samara ma stejny, ale 4 vyvody, Niva jeden od vyroby zaslepeny). Sadne to bez uprav a je to neskutocne ako to funguje aj na sériových brzdach. Ten origo posilovac sa popri tom ani neda nazyvat posilovacom.

Ja som bol v presvedcny, ze Ty si spekuloval so skodovackymi 4piestikmi....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Yellow01 » úte říj 20, 2015 10:59

Já mám pocit, že jsem někde četl, že právě posilovač ze Samary rozhodně nedoporučovali? Ale už nevím proč. Nepsal o tom něco Cory?
A ta konzole z Nivy pasuje na motorovou přepážku s dírami na originál posilovač nebo se to musí předělat? Máš někde prosím tě foto?
Já škodovácké čtyřpístky nikdy neměl, jsou na moc malé kotouče u činná plocha jejich destiček je taky malá. Ty brzdiče co mám teď mají destičky s činnou plochou skoro dvojnásobnou, než mají originál Lada.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Majo » úte říj 20, 2015 11:33

Práve že ani Cory si nevie Samara posilovač vynachváliť. Je to úplná paráda. Nivácka konzola pasuje úplne, teda aj na šrouby. Foto bohuzial nemam. Samaracka nepasuje vôbec. ...
Ja mám tie platne tiež obrovské proti origo, ale Sid mi písal, že Ty si ho nahovoril na tie 4piestiky. Tiež som sa čudoval, pretože aj po úprave na väčšie kotúče to podľa mňa neprinesie vytúžený efekt.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Cory » úte říj 20, 2015 12:35

download/file.php?id=24944&mode=view

Detailnejsie foto zatial nemam. Pasuje to bez uprav. V minulosti som pisal, ze ten samaracky posilovac brzdi zle so samarackymi brzdicmi, to iste klasicky posilovac s klasickými brzdicmi, ale ked sa to skombinuje, tak ucinok je perfektny.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod dvk » úte říj 20, 2015 12:38

To je krása .....
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Cory » úte říj 20, 2015 12:49

A to si este nevidel ako to vyzera teraz :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod dvk » úte říj 20, 2015 13:07

Ako ? :wink:
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Majo » úte říj 20, 2015 16:28

Pravda je, že Samara brzdí o dosť horšie ako klasika, Niva brzdí úplne katastrofálne - keď na nej chceš jazdiť svižne, sú práve brzdy najväčší problém. Ale keď sa ten samarácky posilovač hodí do klasiky, tak máš pocit, že si tam dal úplne iné brzdy a akékoľvek ďalšie zásahy do systému prestanú lákať. Keby nie toho čo sa mi s kombíkom prihodilo, tak sa na toto neodhodlám. Tie úchyty som mal nakreslené, zhotovené i odskúšané na nábojoch už asi 8-9 rokov.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Laďuša » úte říj 20, 2015 16:44

Cory píše:...Pasuje to bez uprav. ....


To se divim, když kolikrát nepasuje ani to, co tam patřit má :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Cory » úte říj 20, 2015 18:24

Je pravda ze ako prechodku medzi kabinou a motorovym priestorom som pouzil 50kove kolienko na odpad :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod luboš » úte říj 20, 2015 19:06

http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Majo » úte říj 20, 2015 19:31


Vsak o tom sa celu dobu bavime :)
Ale rozdielna je konzola, o ktoru je prichyteny, u Samary je to kratke a zrezane po uhlom, u Nivy dlhe a rovne....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod luboš » úte říj 20, 2015 20:56

"Posilovac Lada Samara na konzole z Nivy" trochu mě to zmátlo díky za vyjasnění.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvekod Yellow01 » úte říj 20, 2015 21:12

Majo píše:Práve že ani Cory si nevie Samara posilovač vynachváliť. Je to úplná paráda. Nivácka konzola pasuje úplne, teda aj na šrouby. Foto bohuzial nemam. Samaracka nepasuje vôbec. ...
Ja mám tie platne tiež obrovské proti origo, ale Sid mi písal, že Ty si ho nahovoril na tie 4piestiky. Tiež som sa čudoval, pretože aj po úprave na väčšie kotúče to podľa mňa neprinesie vytúžený efekt.


Podívám se na to, až budu dávat do auta motor. U mě bude asi problém s místem, protože ten Fiaťáckej dvoulitr má sání nalevo a ještě na něj chci dát potrubí a dvojitý karburátory, tak nevím jestli by se to tam všechno vešlo.

A co se týče Sida, tak tomu jsem skutečně škodovácké čtyřpístky doporučil, ale to bylo z důvodu, že on chce zůstat na 13" kolech, takže nemůže použít větší kotouče. K takhle malým kotoučům těch brzdičů na výběr moc není. Navrhoval jsem mu buď škodovácké čtyřpístky a nebo hliníkové čtyřpístky Willwood. Potom už to bude jen laborace s posilovačem a průměrem HBV.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků